سرویس: سبلان ما
کد خبر: 81887
|
20:45 - 1398/04/11
نسخه چاپی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل

تعاملات تجاری ایران و ترکیه افزایش می یابد

تعاملات تجاری ایران و ترکیه افزایش می یابد
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل در دیدار با هیات ترکیه‌ای گفت: استانداری اردبیل از تعاملات تجاری و صنعتی با کشور‌های همجوار و دوست حمایت کرده و امیدوار است با کاربردی کردن روابط دوجانبه با ترکیه، میزان سرمایه‌گذاری‌های مشترک افزایش یابد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، ارژنگ عزیزی عصر امروز معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل در جمع خبرنگاران از دیدار با هیات ترکیه ای خبرداد و گفت: استانداری اردبیل از تعاملات تجاری و صنعتی با کشور‌های همجوار و دوست حمایت کرده و امید است با عملیاتی و کاربردی کردن روابط دوجانبه با ترکیه میزان سرمایه‌گذاری‌های مشترک افزایش یابد.

وی در ادامه سخنان خود از برگزاری ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خبرداد و گفت: تلاش می کنیم تا مشکلات واحد‌های تولیدی در سریع‌ترین زمان ممکن مرتفع شود.

 عزیزی در ادامه سخنان خود از بازدید هیأت تجاری و صنعتی وان ترکیه از ظرفیت‌های تولیدی و صنعتی استانخبرداد و گفت: دو طرف بر افزایش مبادلات تجاری و سرمایه گذاری‌های صنعتی تاکید کردند.

وی در پایان سخنان خود تصریح کرد: اردبیل به لحاظ موقعیت آب و هوایی مناسب و بخش کشاورزی، از ظرفیت‌های بالقوه‌ای برای سرمایه‌گذاری برخوردار است.

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد