سرویس: سبلان ما
کد خبر: 81932
|
21:14 - 1398/04/16
نسخه چاپی

استاندار اردبیل خبرداد

هتل پنج ستاره نمایشگاه بین المللی اردبیل احداث می شود/ اختصاص 85 میلیارد تومان برای شهرداری های استان

 هتل پنج ستاره نمایشگاه بین المللی اردبیل احداث می شود/ اختصاص 85 میلیارد تومان برای شهرداری های استان
استاندار اردبیل با بیان اینکه هتل پنج ستاره نمایشگاه بین المللی اردبیل در محدوده این نمایشگاه احداث می شود، گفت: از محل ارزش افزوده، ۸۵میلیارد تومان نیز برای شهرداری های استان اختصاص می یابد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،  اکبر بهنام جو استاندار اردبیل بعد از ظهر امروز در جلسه روز شهرداری ها و دهیاری ها ااز فراخوان  آگهی مناقصه تاسیس هتل پنج ستاره در محدوده نمایشگاه بین المللی در جنوب ضلع غربی دریاچه شورابیل خبرداد و گفت:  سازمان همیاری شهرداری ها به نیابت از شهرداری های استان برای اخذ ۱۰۰میلیارد تومان تسهیلات برای سرمایه گذاری در حدید مبتکران مشکین شهر و هتل پنج ستاره اقدام می کند.

وی با بیان اینکه اگر کارها شفاف باشد مشکلی متوجه ارگانی نمی شود افزود:سازمان همیاری شهرداری های استان اردبیل همه کارهای خود را شفاف و طبق قانون انجام داده و با ایجاد اتاق شیشه ای خدمات خوبی ارایه می دهد.

بهنام جو حساسیت به تنظیف شهری و توجه به مسایل زیست محیطی را یادآور شد و گفت: شهرداری ها در شهرهای استان به منظور ایجاد فضای شاد و تمییز و ایجاد امید و نشاط بین مردم باید ورودی ها را پاکسازی کنند و تنظیف شهری را از الویت کاری خود قرار دهند.

وی فرهنگ سازی و دادن آموزش به مردم و پرسنل شهرداری را یادآور شد و افزود: پرسنل شهرداری به تنهایی قادر به پاکسازی و تنظیف فضای شهری و نگهداری فضای سبز نخواهد شد مگر اینکه مردم همکاری لازم را داشته باشند.

بهنام جو از شهرداران خواست احترام و حرمت نمایندگان فعلی را که در توسعه و پیشرفت استان تلاش می کنند داشته باشند اما در موسم انتخابات بی طرفانه به فعالیت ذاتی خود ادامه دهند.

وی پروژه ویژه شهر اردبیل را جابجایی پادگان ارتش به خارج از شهر بر شمرد و اظهار داشت: بعد از انتقال این پادگان ، شهرداری اردبیل پارک بزرگی در مرکز شهر و میدانی همانند نقش جهان اصفهان با فروش تراکم ایجاد می کند که به نوبه خود ماندگار خواهد بود.

اختصاص 85 میلیارد تومان برای شهرداری های استان

مسعود امامی یگانه معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل در ادامه این جلسه از اختصاص ۸۵میلیارد تومان برای شهرداری های استان خبرداد و گفت:  از محل ارزش افزوده ۸۵میلیارد تومان برای شهرداری های استان اختصاص پیدا است.

وی یکی از دغدغه های شهرداری ها را ساماندهی نیروی انسانی بر شمرد و افزود: با قول مساعد معاون عمرانی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور این مشکل در آینده مرتفع می شود.

امامی یگانه استفاده از ظرفیت های موجود شهرها را یادآور شد و گفت: ایجاد درآمد پایدار شهری و بدون تکیه بر اعتبارات دولتی باید مورد توجه شهرداران استان اردبیل است.

وی افزود: طبق دستور العمل و قانون شهرداران باید در محل خدمت خود مقیم و اسکان داشته باشند و نظارت در حوزه مالی و اداری از الویت شهرداران است.
وی با تاکید بر این شهرداران باید برای جذب مشارکت های مردمی و سرمایه گذاران تلاش کنند افزود: ۱۰هزار میلیارد ریال از محل پسماند در کشور به عنوات تسهیلات برای شهرداری ها در نظر گرفته شده است و باید در این راستا نیز تلاش شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل از شهرداران خواست کمیته مطالبات خود را فعال کنند تا مطالبات خود را از دستگاه های اجرایی دریافت کنند.

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد