سرویس: اقتصادی
کد خبر: 81933
|
08:47 - 1398/04/17
نسخه چاپی

معاون عمرانی استاندار اردبیل:

اختصاص 850 میلیارد ریال به شهرداری ها/شهرداران باید در محل خدمت خود ساکن باشند

  اختصاص 850 میلیارد ریال به شهرداری ها/شهرداران باید در محل خدمت خود ساکن باشند
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: از محل ارزش افزوده ۸۵میلیارد تومان برای شهرداری های استان اختصاص یافته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،مسعود امامی یگانه شامگاه دیروز در جلسه روز شهرداری ها و دهیاران که در استانداری برگزار شد اظهار داشت: از محل اعتبارات ملی بند الف ماده ۳۹ در سه ماهه اول۲۰۰میلیارد ریال به شهرداری های استان پرداخت شده است.
وی با بیان اینکه ۱۳ دستگاه ماشین حمل زباله سهم استان اردبیل از سازمان همیاری شهرداری ها بود افزود: سهم استان اردبیل از سازمان همیاری شهرداری های کشور طی مراحل اداری پیگیری و دریافت شد و در اختیار تعدادی از شهرداری ها قرار گرفت.
امامی یکی از دغدغه های شهرداری ها را ساماندهی نیروی انسانی بر شمرد و گفت:با قول مساعد معاون عمرانی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور این مشکل در آینده مرتفع می شود.
وی افزود: با استفاده از ظرفیت های موجود شهرها ایجاد درآمد پایدار شهری و بدون تکیه بر اعتبارات دولتی باید مورد توجه شهرداران استان اردبیل قرار گیرد.
معاون عمرانی استانداری اردبیل ابراز داشت: طبق دستور العمل و قانون، شهرداران باید در محل خدمت خود مقیم و اسکان داشته باشند و نظارت در حوزه مالی و اداری از اولویت شهرداران است.
این مسئول از شهرداران خواست هرگونه مسایل و مشکلات موجود در شهر محل خدمت خود را با تکیه بر راهکارهای قانونی و چهارچوب ضوابط حل و فصل کنند.
وی با تاکید بر این که شهرداران باید برای جذب مشارکت های مردمی و سرمایه گذاران تلاش کنند افزود: ۱۰هزار میلیارد ریال از محل پسماند در کشور به عنوات تسهیلات برای شهرداری ها در نظر گرفته شده است و باید در این راستا نیز تلاش شود.
مسعود امامی یگانه بیان کرد: برای پسماند روستایی اقداماتی انجام شده و دنبال تکمیل طرح جامع پسماند روستاها هستیم.
 

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد