سرویس: اردبیل
کد خبر: 81949
|
07:50 - 1398/04/18
نسخه چاپی

استاندار اردبیل

کارخانه سبلان پارچه تعیین تکلیف می شود

 کارخانه سبلان پارچه تعیین تکلیف می شود
استاندار اردبیل به وضعیت کارخانه نساجی اردبیل اشاره کرد و گفت: سبلان پارچه از ظرفیت عظیم اشتغال و توسعه برخوردار است و نباید در پیچ و خم نظر کارشناسی بانک دچار بلاتکلیفی شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،اکبر بهنام جو استاندار اردبیل در دیدار با معاون مدیر عامل  بانک تجارت با بیان اینکه استانداری بعنوان نماینده عالی دولت، متولی شغل در استان است، گفت: همواره به دنبال راهی هستیم که اشتغال جوانان فراهم شود.

 وی به وضعیت کارخانه نساجی اردبیل اشاره کرد و گفت: سبلان پارچه از ظرفیت عظیم اشتغال و توسعه برخوردار است و نباید در پیچ و خم نظر کارشناسی بانک دچار بلاتکلیفی شود.

استاندار اردبیل مشکلات حل نشده سبلان پارچه را در سال های گذشته یادآور شد و گفت: متاسفانه علیرغم همه قول های مساعد و توافقات بعمل آمده، بانک تاکنون اقدامات عملی در این خصوص انجام نداده است. 

وی با بیان اینکه پرداخت مطالبات بانکی این واحد به نرخ ارز مرجع و خرید کارخانه از سوی بانک و اجاره به بخش خصوصی از جمله توافقات حاصل شده گذشته در نشست های متعدد با مدیران بانک تجارت بود، افزود: بدلیل نظر کارشناسی بانک و محاسبه بدهی سبلان پارچه به نرخ روز و قیمت افزایش یافته ارز مشکلات عدیده ای برای این واحد تولیدی بوجود آمده که بی شک برای بانک تجارت نیز در فروش و یا تملک آن این موانع متصور است.

کارخانه سبلان پارچه جزء کارخانه های تراز اول کشور است که از صفر تا صد صنعت نساجی و تولید پوشاک را انجام می دهد و حل مشکلات و موانع تولید و اشتغال سبلان پارچه مهم است.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد