سرویس: ایران
کد خبر: 81969
|
14:23 - 1398/04/19
نسخه چاپی

سرنوشت نامعلوم یادبودهای «موزه دورهمی»/حراج موزه دورهمی یا آبروی رسانه ملی

سرنوشت نامعلوم یادبودهای «موزه دورهمی»/حراج موزه دورهمی یا آبروی رسانه ملی
در برنامه دورهمی که به کارگردانی و با اجرای مهران مدیری از شبکه نسیم پخش می شد، برخلاف روال دیرینه ای که برنامه های تلویزیونی داشتند و به میهمانان هدیه ای می دادند، مدیری از مهمان برنامه می خواست که یک هدیه به برنامه دورهمی بدهد تا تحت عنوان موزه دورهمی آن را به فروش برسانند و صرف امور خیریه، از جمله کمک به خیریه ها، زلزله زده ها کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛در برنامه دورهمی که به کارگردانی و با اجرای مهران مدیری از شبکه نسیم پخش می شد، برخلاف روال دیرینه ای که برنامه های تلویزیونی داشتند و به میهمانان هدیه ای می دادند، مدیری از مهمان برنامه می خواست که یک هدیه به برنامه دورهمی بدهد تا تحت عنوان موزه دورهمی آن را به فروش برسانند و صرف امور خیریه، از جمله کمک به خیریه ها، زلزله زده ها کنند و در آخرین برنامه از دورهمی(سیزدهم فروردین) سیل زدگان ایام نوروز را نیز به این لیست اضافه کرد.

 

نتیجه تصویری برای موزه دورهمی

 

دورهمی برای اولین بار در اسفندماه سال 94 از شبکه نسیم پخش شد و تقریبا 3 سال و 4 ماه از آن می گذرد اما هنوز سرنوشت موزه دورهمی مشخص نشده است در صورتی که مهران مدیری چند بار در این برنامه تاریخی را برای به حراج گذاشتن هدایای این موزه اعلام کرده بود.

 

 

این که برنامه های مختلف در تلویزیون به روی آنتن می روند و هر کدام چیزی را روال می کنند اما در آخر هیچ نتیجه ای از وعده هایشان دیده نمی شود، نشان ضعف رسانه ملی است وگرنه چرا باید برنامه سازان صداوسیما به صورت خودمختار هرکاری که می خواهند انجام دهند.

 

در یک تیزر که از شبکه نسیم پخش شد مهران مدیری اعلام کرد که این حراج به زودی اعلام می شود و از کارخانه داران و سهام داران دعوت کرد تا در این حراج شرکت کنند، اما با گذشت 3 سال و 4 ماه از پخش اولین قسمت این برنامه و با این که اعلام شده بود در 25 آبان ماه سال 97 موزه دورهمی به حراج گذاشته می شود، هنوز هیچ خبری نشده و سرنوشت آن هدایا که قرار بود در راه خیر خرج و صرف امور خیریه شود، نامعلوم است.

نتیجه تصویری برای موزه دورهمی

 

برخی از برنامه های تلویزیونی که با سرمایه و سلیقه اسپانسرهای نامعلوم ساخته می شوند، با تصمیم گیری های مغایر با فرهنگ جامعه و صرفا نگاهی تجاری داشتن، باعث آشفتگی در جامعه می شوند، یک برنامه مانند دورهمی که با ادای ارادت خود به مردم محروم زلزله و سیل زده، جای خود را در دل مخاطبانش بیشتر باز می کند و به راحتی می توان گفت در هر برنامه یادی از مردم مصیبت زده کرمانشاه می کرد به مراتب باید بیشتر از دیگر برنامه ها زیر ذره بین سازمان صداوسیما باشد، چرا که اگر مردم در چنین مواردی که به رسانه ملی و برنامه هایش اعتماد می کنند، خود را فریب خورده ببینند دیگر نمی توان آنها را با تلویزیون آشتی داد.

 

انتهای پیام/ ه

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد