سرویس: اردبیل
کد خبر: 81972
|
13:40 - 1398/04/21
نسخه چاپی

مادر شهیدان محمدزاده:

توجه به حجاب و عفاف، جلوه از سیره عملی شهداء است

 توجه به حجاب و عفاف، جلوه از سیره عملی شهداء است
مادر شهیدان محمدزاده در دیدار با رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور به کار بزرگ شهدا اشاره کرد و گفت: شهدا برای دفاع ارزش های اسلام به خصوص حفاظت از عفاف و حجاب جان خود را تقدیم اسلام و انقلاب کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، ظهر امروز امیر نصیر بیگی رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور با حضور در منزل خانواده شهیدان خلیل و ابراهیم محمدزاده ضمن گرامی داشت، یاد و خاطره شهدا، با ارمان های شهدا و انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

مادر شهیدان محمدزاده در این دیدار با بیان اینکه شهداء اغلبشان جوان بودند، گفت : توجه به مسئله حجاب و عفاف یک جلوه از سیره عملی شهداء برای خشنود کردن خداوند متعال است.

پدر شهیدان محمدزاده  در این دیدار به قيام ملت ايران عليه دنياي فاسد غرب كه پر از كفر، عناد و فحشا است اشاره كرد و گفت: ملت ايران در راه اسلام، قرآن، آرمان هاي بلند انقلاب و امام(ره) تمام سختي ها را با فدا كردن خون خود و جان عزيزانشان قبول كرده اند و به حق لياقت اين ملت، شهادت در راه خداوند است.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور نیز در این دیدار با بیان اينكه ايثارگران هنوز راه همسنگرانشان را فراموش نكرده اند و در خط و راه شهدا هستند گفت:اگر چه دفاع از وطن کاری بزرگ و حماسه ای سترگ محسوب می شود، اما وقتی زندگی ستاره‌های آسمان دفاع مقدس را مرور می کنیم نور وجودشان ما را به مسیری رهنمون می سازد که غایت آن، تربیت انسان های پاک و الهی است.

انتهای پیام/ج

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد