سرویس: استانی
کد خبر: 81976
|
10:05 - 1398/04/20
نسخه چاپی

درگشت سرزده تعزیرات حکومتی، دامپزشکی، صنعت و معدن و غذا و دارو انجام شد؛

تشکیل پرونده برای یکی از کارگاه های جمع آوری شیر در اردبیل+ فیلم

تشکیل پرونده برای یکی از کارگاه های جمع آوری شیر در اردبیل+ فیلم
طی گشت سرزده با حضور اکیپ نهادهای نظارتی استان اردبیل تذکرات لازم برای دو کارگاه جمع آوری شیر در مرکز شهرستان اردبیل انجام و برای یکی از کارگاه ها پرونده قضایی تشکیل شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، طی گشت سر زده با حضور اکیپ از نهادهای نظارتی استان اردبیل تذکرات لازم برای دو کارگاه جمع آوری شیر در مرکز شهرستان اردبیل انجام شده و برای یکی از کارگاه های جمع آوری شیر نیز پرونده قضایی تشکیل شد. 

کارگاه های جمع اوری شیر که برخی استانداردهای لازم را رعایت نکرده بودند و برخی هم بصورت غیر اصولی مشغول به فعالیت بودند از سوی بازرسین تعزیرات حکومتی، غذا و دارو، بهداشت، دامپزشکی و صنعت و معدن و تجارت استان اردبیل بصورت مکتوب تذکرات لازم را دریافت و یک پرونده نیز برای یکی از کارگاه های جمع آوری شیر در اردبیل تشکیل شد. 

این کارگاه ها بخاطر عدم رعایت بهداشت محیطی، استاندارد های ساختمانی، نداشتن مجوز تولیدات ماست، کره، خامه و استفاده از تجهیزات و لوازم غیربهداشتی و لباس کارهای نامناسب از سوی بازرسین نهاد های نظارتی استان تذکرات لازم را دریافت و برای اصلاح موارد به مرکز معرفی شدند. 

یکی از کارگاه های جمع اوری شیر نیز تا پای پملپ پیش رفت اما بخاطر وجود شیرهای جمع آوری شده روز در داخل مغازه به تشکیل پرونده و جریمه نقدی بسنده شد و برای رسیدگی به پرونده به مراجع قضایی معرفی گردید. 

 

گزارش: مهدی همتی 

انتهای پیام/ ه

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد