سرویس: اردبیل
کد خبر: 82561
|
01:48 - 1398/06/23
نسخه چاپی

گزارش تصویری؛

بازدید نماینده ولی فقیه در استان اردبیل از نمایشگاه لب های عطشان

بازدید نماینده ولی فقیه در استان اردبیل از نمایشگاه لب های عطشان
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با حضور در نمایشگاه لب های عطشان ضمن بازدید از این نمایشگاه عاشورایی ، از فعالیت خودجوش جوانان در عرصه بصیرت افزایی مذهبی و فرهنگی در جامعه قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان اردبیل شب شنبه با حضور در نمایشگاه لب های عطشان ویژه بصیرت افزایی قیام کربلا، ضمن قدردانی از فعالیت های خودجوش و مردمی جوانان در عرصه بصیرت افزایی مذهبی و فرهنگی و اجتماعی، خواستار توجه نهادهای فرهنگی به جوانان شد.

وی برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی را اقدامی در راستای تبیین اهداف قیام امام حسین‌(ع) دانست و افزود: با توجه به تاثیری که این نمایشگاه‌ها در زمینه ترویج اهداف قیام اباعبدالله‌الحسین(ع) و نهضت عاشورا دارد از ایده‌ها و رویدادهای مختلف در این زمینه حمایت‌های لازم را انجام می‌دهیم.

نمایشگاه لب‌های عطشان به همت  بهمن مهدوی و پیام توکلی از جوانان پرشور و حسینی محله اصغریه اردبیل و با حمایت و مساعدت اوقاف و امور خیریه  و اداره کل آموزش و پرورش استان و مدیریت کانون فرهنگی شهید رجایی در محوطه مدرسه شهید رجایی وقع در میدان عالی قاپو برپا شده و همه روزه از ساعت 17 الی 24 پذیرای علاقمندان و دلسوختگات حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و شهدای کربلا است.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد