سرویس: دانش و فناوری
کد خبر: 82564
|
11:45 - 1398/06/23
نسخه چاپی

رئیس پلیس فتا استان اردبیل:

عامل انتشار سلاح جنگی در شبکه های اجتماعی دستگیر شد

 عامل انتشار سلاح جنگی در شبکه های اجتماعی دستگیر شد
رئیس پلیس فتا استان اردبیل گفت : فردی که با انتشار تصاویر سلاح جنگی درشبکه های اجتماعی موجب تشویش اذهان عمومی‌شده بود، شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، سرهنگ علی قهرمان طالع رئیس پلیس فتا استان اردبیل صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی رصد فضای مجازی توسط کارشناسان این پلیس در شبکه‌های اجتماعی‌، کارآگاهان سایبری با صفحه‌ای در اینستاگرام روبرو شدند که گرداننده آن با انتشار تصاویر خشونت‌آمیز و سلاح‌های جنگی موجب وحشت و تشویش اذهان عمومی می‌گردید که موضوع جهت پیگیری در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به اینکه پلیس فتا تمام تلاش خود را می‌کند تا یک فضای امن را در محیط مجازی برای کاربران و هم‌وطنان عزیز ایجاد کند، کارآگاهان سایبری بلافاصله دست بکار شده و با انجام اقدامات فنی و پلیسی رد متهم را زده و با همکاری پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان اقدام به دستگیری فرد کردند.

سرهنگ قهرمان طالع گفت: در حین بازرسی از منزل متهم توسط مامورین یک قبضه سلاح شکاری، یک قبضه اسلحه بادی و یک دستگاه فلزیاب (گنج یاب) کشف کردند که درنهایت متهم با تکمیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

رئیس پلیس فتا استان اردبیل تصریح کرد: کاربران فضای مجازی باید دقت داشته باشند که هرگونه رفتار غیرقانونی و ناهنجار آن‌ها در این فضا توسط این پلیس رصد و پایش شده و با مجرمینی که آرامش هم‌وطنان عزیز را سلب کنند با آنان طبق قانون و بشدت برخورد خواهد شد.

وی افزود : هم‌وطنان عزیز می‌توانند در صورت نیاز با مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرسwww.cyberpolice.irبا ما در ارتباط باشند.

 

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد