سرویس: اردبیل
کد خبر: 82568
|
15:30 - 1398/06/23
نسخه چاپی

استاندار اردبیل

دانشگاه های کارآفرین نیاز امروز جامعه است/ معلمان به بخش تربیتی دانش‌آموزان توجه کنند

دانشگاه های کارآفرین نیاز امروز جامعه است/ معلمان به بخش تربیتی دانش‌آموزان توجه کنند
استاندار اردبیل در جریان بازدید از دانشکده سما و مزرعه دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل با بیان اینکه دانشگاه آزاد از امكانات خود به نحو مطلوب در خدمت به جامعه استفاده می‌كند، گفت: دانشگاهها در كنار آموزش علم به كسب مهارت و اشتغال دانشجویان نیز توجه كنند .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،اکبر بهنام‌جو استاندار اردبیل ظهر امروز در جریان بازدید از دانشگاه سما و مزرعه دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل با بیان اینکه دانشگاه آزاد از امكانات خود به نحو مطلوب در خدمت به جامعه استفاده می‌كند،گفت: مجموعه ورزشی واحد اردبیل در سطح استان بی‌نظیر است بطوریکه در كنار دانشجویان برای استفاده عموم مرم نیز خدمت رسانی کرده  و باعث شكوفایی استعداد‌ها ی ورزشی شده است.

وی ضمن تمجید از حمایت‌های دانشگاه آزاد اسلامی از ایده‌ها و طرح‌های جدید، گفت: در موضوع نوآوری و فناوری، دانشگاه آزاد اردبیل به محصول رسیده و در این میان واحد اردبیل از شتاب خوبی  برخوردار است بطوریکه به معنای واقعی از تمام ظرفیت های خود جهت ایجاد فضای کسب و کار و ایجاد اشتغال استفاده می کند.

بهنام‌جو در ادامه سخنان خود با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در كنار آموزش علمی به كسب مهارت و اشتغال دانشجویان نیز توجه می‌كند گفت: این کار باعث می‌شود دانشجویان پس از فارغ التحصیلی وارد بازار كار شوند.

وی در این دیدار خطاب به معلمان سماء نیز گفت: معلمان باید در كنار مسائل آموزشی به بخش تربیتی دانش‌آموزان نیز توجه كنید.

استاندار اردبیل تصریح كرد: جامعه كنونی در حال فاصله گرفتن از ارزش های فرهنگی و اجتماعی است و معلمان می توانند دراین شرایط و حل مشكلات دانش آموزان تاثیر زیادی داشته باشند.
وی نقش تربیتی را در دانش آموزان و دانشجویان خیلی مهم دانست و افزود: تاثیر پذیری دانش آموزان و دانش جویان از مربیان و اساتید به مراتب بیشتر است و باید این افراد برای فرزندان این مرز و بوم الگوی شایسته ای باشند.

استاندار اردبیل اسیب شناسی مشکلات اجتماعی دانشجویان را از وظایف دانشگاه ها دانست و افزود: با شناسایی مشکلات اجتماعی و فرهنگی و آسیب شناسی معضلات احتمالی می توان جوانان را به سمت و سوی مناسب هدایت کرد.

بازدیداز طرح های معماری اسلامی، نحوه پرورش دانش آموزان ابتدایی و راهنمایی، دیدار از مزرعه و گارگاه مشارکتی  دانشگاه ازاد اردبیل و  توسعه مجموعه پرورش طیور از جمله شتر مرغ و بوقلمون از جمله برنامه ای این دیدار بود.

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد