سرویس: سبلان ما
کد خبر: 82581
|
12:21 - 1398/06/24
نسخه چاپی

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل خبر داد:

پلمب یک مرکز غیرمجاز لیزر زنانه در اردبیل

 پلمب یک مرکز غیرمجاز لیزر زنانه در اردبیل
یک مرکز غیرمجاز لیزر زنانه در شهر اردبیل بدلیل دخالت در امور درمان و انجام لیزر، پلمب و فرد متخلف به مراجع قضایی تحویل داده شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،محمدرضا رضایی بنا  پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:عصر روز گذشته  طی بازدید مشترک کارشناسان اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و نیروی انتظامی، یک مرکز غیرمجاز لیزر زنانه در شهر اردبیل بدلیل دخالت در امور درمان و انجام لیزر، پلمب و فرد متخلف به مراجع قضایی تحویل داده شد.
وی افزود:انجام هرگونه مداخلات و اقدامات پزشکی و درمانی از جمله لیزر، تزریق بوتاکس، ژل، پلاسما ( پلکسر ) و ... در آرایشگاه ها و مراکز زیبایی ممنوع بوده و باید در مراکز معتبر و زیر نظر پزشک انجام شود.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت:اخیرا شاهد دخالت برخی مراکز غیرمجاز و آرایشگاه ها در امور پزشکی هستیم که متاسفانه عوارض و آسیب های جسمانی نیز به همراه داشته است.

وی تاکید کرد: مردم عزیز هرگونه تخلف مربوط به حوزه درمانی یا دخالت غیرمجاز افراد فاقد صلاحیت در امر درمانهای پزشکی را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت اطلاع یا به اداره نظارت بر درمان دانشگاه گزارش کنند.

 

انتهای پیام/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد