سرویس: اردبیل
کد خبر: 82584
|
19:16 - 1398/06/24
نسخه چاپی

استاندار اردبیل خبرداد؛

داستان لغو پروازهای اردبیل به پایان رسید/ جایگزینی فرودگاه پارس آباد در شرایط نامساعد جوی

داستان لغو پروازهای اردبیل به پایان رسید/ جایگزینی فرودگاه پارس آباد در شرایط نامساعد جوی
استاندار اردبیل از جایگزینی فرودگاه پارس آباد به جای اردبیل در شرایط نامساعد جوی خبرداد و گفت: طی رایزنی های انجام گرفته با شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی کشور، مقرر شد به منظور لغو پروازهای اردبیل در شرایط نامساعد جوی، این پروازها در فرودگاه پارس آباد فرود بیایند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، اکبر بهنام جو استاندار اردبیل عصر امروز در جمع خبرنگاران از جایگزینی فرودگاه پارس آباد در شرایط نامساعد جوی به جای فرودگاه اردبیل خبرداد و گفت: با رایزنی های انجام گرفته به منظور خروج از رکود فرودگاه پارس آباد و پیشگری از لغو پروازهای اردبیل در شرایط نامساعد جوی، از این پس پروازهای مستقیم اردبیل در شرایط نامساعد جوی، در فرودگاه پارس آباد فرود خواهند آمد.

وی با بیان اینکه گاهی وقت ها به دلایل نامساعد بودن شرایط جوی پروازهای تهران به اردبیل کنسل می شد گفت: به جهت مه گیر بودن محل فرودگاه و موقعیت جغرافیایی آن گاهی اوقات هواپیما ها قادر به فرود نبوده و مجبور به برگشت می شدند با این تفاهم نامه این مشکل حل می شود.

استاندار اردبیل  گفت: در این شرایط ساعت پرواز های اردبیل و پارس آباد هماهنگ شده و قبلا به اطلاع شهرواندان خواهد رسید.

بهنام جو با بیان اینکه باند اصلی فرودگاه اردبیل تا مهرماه آماده بهره برداری خواهد شد گفت: در جلسه ای با پیمانکار این باند مقرر شد در صورت مساعد بودن شرایط جوی عملیات زیرسازی به اتمام می رسد و عملیات روکش و  آسفالت ریزی در فصل پاییز انجام خواهد شد.

وی گفت: مساله فرودگاه ها و انجام به موقع پروازها یک مساله استراتژیک و مهم است و تاثیر مستقیم در دیدگاه سرمایه گذاران بخش خصوصی و دولتی دارد.

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد