سرویس: اجتماعی
کد خبر: 82589
|
09:22 - 1398/06/25
نسخه چاپی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل:

توسعه خدمات کتابخانه های سیار در استان اردبیل/خیرین در فرهنگ سازی و ایجاد زیر ساخت کتابخوانی پیش قدم شوند

توسعه خدمات کتابخانه های سیار در استان اردبیل/خیرین در فرهنگ سازی و ایجاد زیر ساخت کتابخوانی پیش قدم شوند
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گفت:شش دستگاه خودرو نیسان با حمایت شرکت سبلان خودرو مایوان اردبیل برای توسعه خدمات کتابخانه‌های سیار روستایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل آماده سازی و تجهیز شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،زعفر احد زاده صبح امروز در حاشیه بازدیدشرکت سبلان خودرو مایوان اردبیل اظهار داشت:  با توجه به اینکه در نظر داریم خدمات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از طریق کتابخانه سیار روستایی به مناطق کم برخوردار و محروم روستاهای استان گسترش دهیم در همین راستا شش خودرو جدید با حمایت مالی شرکت سبلان خودرو مایوان اردبیل آماده سازی و قابل بهره‌برداری شد.

وی افزود: تجهیز این خودروها و ساخت اتاق‌های مناسب و دارای استانداردهای لازم، با جلب مشارکت خیرخواهانه‌ی کارخانه سبلان خودرو مایوان با هزینه بیش از یک‌صد میلیون تومانی صورت گرفت.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل با  اشاره به استفاده از ظرفیت‌های خیرین فرهنگی استان و جلب کمک‌های مالی آن‌ها، گفت: ساخت شش اتاق استاندارد با طراحی مناسب توسط کارخانه فوق در راستای حمایت از فرهنگ کتاب‌خوانی و توسعه خدمات فرهنگی برای کودکان و نوجوانان مناطق محروم استان انجام شده و مازاد بر جلب مشارکت حمایتی این کارخانه، از خیر حامی فرهنگ و آموزش استان هم در ماه‌های گذشته نیز مساعدت مالی به کانون صورت پذیرفت که مبلغ دویست میلیون ریال به‌حساب درآمدی کانون کشور واریز شد.

وی خاطرنشان کرد: حامیان فرهنگی و خیرین می‌توانند در توسعه خدمات کانون نقش مهمی ایفا کنند و یکی از رویکردهای اصلی و مهم اداره کل کانون پرورش فکری استان جلب این مشارکت‌ها و مساعدت‌ها است.

انتهای پیام/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد