سرویس: اقتصادی
کد خبر: 82590
|
15:50 - 1398/06/25
نسخه چاپی

استاندار اردبیل:

ایجاد بزرگترین واحد تولیدی کاغذ سنگی در اردبیل/سالانه120 هزار تن انواع کاغذ تولید می شود

ایجاد بزرگترین واحد تولیدی کاغذ سنگی در اردبیل/سالانه120 هزار تن انواع کاغذ تولید می شود
استاندار اردبیل گفت: بزرگترین واحد تولیدی کاغذ سنگی که بدون استفاده از درخت و آلودگی زیست محیطی سالانه ۱۲۰هزار تن انواع کاغذ که مواد اولیه آن از سنگ است در اردبیل ایجاد می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،اکبر بهنام جوظهر امروز  در جریان بازدید از واحدهای تولیدی و شهرک گلخانه ای سمیان اظهار کرد: این واحد بعد از تهیه دستگاه ها با ۱۲خط تولید و بالای۴۰۰ نفر شاغل می شود و بخش عمده کاغذ در این واحد تولید می شود.

وی افزود: در مجموعه تولیدی باطری اتومبیل اشجع باطری که در طول یکسال با پیشرفت فیزیکی مناسب توانست ۱۰هزار متر سوله و خط تولید را راه اندازی کند .

استاندار اردبیل با بیان اینکه اشجع باطری سومین کارخانه تولید باطری اتومبیل در کشور است افزود: با پیگیری ها و حمایت هایی که از این کارخانه می شود در آینده توسعه می یابد و میزان اشتغال نیز افزایش خواهد یافت.

وی در رابطه با شرکت دانش بنیان آرتا سان پلاست نیز اظهار کرد:این واحد تولیدی جهت رهایی از مواد آلاینده و سلفون های شیمایی رهایی شده و باید تبلیغات لازم برای فروش محصولات این شرکت انجام گیرد.

اکبر بهنام جو شهرک گلخانه ای کشاورزی را نیز یکی از مهمترین بخش های ایجاد اشتغال و تولید دانست و گفت: این شهرک در نزدیکترین نقطه مرکز استان با داشتن زیرساخت های لازم به تعاونی ها واگذار شده است و باید ظرف یک ماه آینده تکلیف همه سهامداران مشخص شود.

وی افزود: گاز ، برق و آب و حتی مورد نیاز این شهرک با هماهنگی تامین می شود و جدول بندی این شهرک انجام شده است.

انتهای پیام/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد