کد خبر: 82596
|
21:00 - 1398/06/25
نسخه چاپی

رئیس کل دادگستری‌ اردبیل خبر داد:

تشکیل پرونده قضایی برای معاون وقت وزیر اقتصاد در رابطه با واگذاری مجتمع گوشت اردبیل

تشکیل پرونده قضایی برای معاون وقت وزیر اقتصاد در رابطه با واگذاری مجتمع گوشت اردبیل
رئیس کل دادگستری‌ استان اردبیل از تشکیل پرونده قضایی برای معاون وقت وزیر اقتصاد در رابطه با نحوه واگذاری مجتمع گوشت اردبیل خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،ناصر عتباتی عصر امروز در جمع خبرنگاران در توضیح آخرین وضعیت پرونده واگذاری مجتمع گوشت اردبیل، اظهار داشت: این پرونده دو وجه داشت که یک وجه آن مربوط به بدهی بانکی خریداران بود که با بررسی‌ها و کارشناسی‌های صورت گرفته مفصل، مشخص شد برخلاف ادعای خریداران مبنی بر اینکه هیچگونه بدهی بانکی وجود ندارد، بیش از ۱۶ میلیارد تومان بدهی بانکی احراز و اثبات شد.
وی افزود:اقدامات لازم در جهت پرداخت بدهی‌ها انجام شده و بخشی هم از طریق بانک ملی با صدور دستورات قضایی واصل شد، ولی هنوز به طور کامل این بدهی تسویه نشده است.

رئیس دادگستری استان اردبیل گفت:بُعد دیگر این پرونده دایر بر نحوه واگذاری است، در این زمینه سوءجریانی احراز و به لحاظ اینکه یکی از متهمان معاون وقت وزیر است، پرونده تشکیل و با صدور قرار عدم صلاحیت به دادسرای تهران ارسال شد.

وی تصریح کرد:با بررسی‌های صورت گرفته، کشف شد که کل اقدامات در حوزه واگذاری و تحویل مجتمع گوشت اردبیل و نشر آگهی ثبت و تاسیس شرکت در پروسه اواسط اسفند تا ۱۱ فروردین ماه اتفاق افتاده است.

 

انتهای پیام/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد