کد خبر: 82597
|
21:31 - 1398/06/25
نسخه چاپی

در مراسم گرامیداشت روز ملی صنعت چاپ مطرح شد؛

صنعت چاپ در اردبیل رو به عقبگرد است/ هم اندیشی از عوامل توسعه سرمایه های اجتماعی است

صنعت چاپ در اردبیل رو به عقبگرد است/ هم اندیشی از عوامل توسعه سرمایه های اجتماعی است
پیشکسوت صنعت چاپ اردبیل از نبود هم افزایی و عدم حمایت مناسب مسئولان از جمله موانع رشد صنعت چاپ در اردبیل نام برد و گفت: حمایت های مقطعی حلال مشکلات نیست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، آئین گرامیداشت روز ملی صنعت چاپ عصر امروز با حضور مسئولان فرهنگی و اجرایی استان و در محل عمارت شهرداری اردبیل برگزار شد.

هاشم عروج زاده از فعالان و پیشکسوتان صنعت چاپ اردبیل در این مراسم به تشریح مشکلات هم صنفان خود پرداخت و گفت:نبود هم افزایی لازم و عدم حمایت مناسب مسئولان  از جمله موانع رشد صنعت چاپ در اردبیل است.

وی با انتقاد از مسئولان امر گفت:پشتیبانی‌های مسئولان مقطعی بوده و به دلیل فرابخشی بودن صنعت چاپ به تنهایی حلال مشکلات نیست.

عروج زاده از فعالان صنعت چاپ به عنوان بانیان و عاملان تقویت بنیه فرهنگی جامعه نام برد و گفت: با انسجام جلسات در اتاق فکر فعالان این صنعت، باید برای کوتاه کردن دست دلالان چاره اندیشی کرد.

شفیع شفیعی مدیرکل امور اجتماعی استانداری اردبیل نیز در این مراسم خواستار تقویت اتاق فکر و نشست‌های هم اندیشی فعالان عرصه صنعت چاپ شد و گفت: هم اندیشی یکی از عوامل توسعه سرمایه‌های اجتماعی در کشور است.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد