سرویس: پارس آباد
کد خبر: 82600
|
08:31 - 1398/06/26
نسخه چاپی

استاندار اردبیل خبرداد؛

تصویب حق و حقوق عشایر کشت و صنعت مغان در کمیسیون اقتصادی دولت

تصویب حق و حقوق عشایر کشت و صنعت مغان در کمیسیون اقتصادی دولت
استاندار اردبیل از بررسی و تصویب حق و حقوق عشایر منطقه کشت و صنعت مغان در کمیسیون اقتصادی دولت خبر داد و گفت: این مصوبه پس از تصویب در صحن دولت به مرحله اجرا در می آید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، اکبر بهنام جو  استاندار اردبیل صبح امروز جمع خبرنگاران گفت:کمیسیون اقتصادی دولت با حضور وزرا حق و حقوق عشایر منطقه کشت و صنعت مغان را مورد بررسی قرار دادند که بر مصوبه قبلی دولت تاکید و برای تصویب نهایی در صحن دولت ارسال شد.

وی گفت: پس از تصویب نهایی در صحن دولت نسبت  به واگذاری سیفی کاری های واقع در کشت و صنعت اقدام می کنیم.
بهنام با بیان اینکه با اجرای توافقات مصوب بین دولت و کشت و صنعت مغان، دغدغه بزرگ عشایر برطرف خواهد شد، گفت: کشت و صنعت پارس نیز برای اجرای این مصوبه در جریان اجرا در کشت و صنعت مغان اعلام آمادگی کرده است.

استاندار اردبیل در ادامه سخنان خود به دیدار با وزیر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اشاره کرد و گفت: در این دیدار اختصاص اعتبار  برای استان از محل اجرای طرح  یارانه دستمزد بمنظور پرداخت ۳۰ درصد دستمزد پرداختی کارفرمایان درصورت جذب دانش آموختگان دانشگاهی مورد توافق قرار گرفت.

وی پرداخت تسهیلات متمم برای اتمام طرحهای نیمه تمام روستایی و عشایری، اختصاص یارانه سهم دولت برای طرح اشتغال فراگیر، افزایش مبلغ اعتبارات تفاهم نامه مشترک وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با صندوق کارآفرینی در استان اردبیل و  اختصاص اعتبار مکمل جهت تخریب و احداث ساختمان جدید اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل از جمله مصوبات این دیدار عنوان کرد.

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد