سرویس: مذهبی
کد خبر: 82603
|
10:56 - 1398/06/26
نسخه چاپی

امام جمعه اردبیل در دیدار با مسئولان خادمیاران رضوی استان؛

عملکرد نمایندگی آستان قدس رضوی استان اردبیل ستودنی است / اولویت آستان قدس تولید و اشتغال باشد

عملکرد نمایندگی آستان قدس رضوی استان اردبیل ستودنی است / اولویت آستان قدس تولید و اشتغال باشد
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در دیدار با مسئولان خادمیاران رضوی عملکرد نمایندگی آستان قدس رضوی استان اردبیل را درخشان، قابل تحسین و ستودنی دانست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، آیت الله سید حسن عاملی صبح امروز در دیدار با مسئولان خادمیاران رضوی نمایندگی آستان قدس استان اردبیل در دفتر امام جمعه اردبیل اظهارداشت: عملکرد نمایندگی آستان قدس رضوی استان اردبیل در طول این یکسال ستودنی است.

آیت الله عاملی با اشاره به اینکه نمایندگی های آستان قدس رضوی باید پیش از این در سراسر کشور راه اندازی می شد تا برای مردم و مناطق محروم خدمات رسانی کنند افزود: با توجه به وضعیت کنونی کشور در امر بیکاری لذا اولویت آستان قدس تولید و اشتغال برای جوانان باشد.

وی با بیان اینکه انتظار داریم نمایندگی آستان قدس رضوی با راه اندازی کوچکترین کارگاه های تولیدی در امر تولید و اشتغال قدم بردارند افزود: باید برای تحکیم اقتصاد مقاومتی و رونق تولید کشور به این سمت حرکت کنیم تا هم به تولیدات انبوه در کشور برسیم وهم به یک اشتغال قابل توجهی برای جوانان دست یابیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با با اشاره به اینکه معدن های زیادی در جنوب استان نهفته است که می توان گفت سرمایه های عظیم ملی و استان برای ما محسوب می شود افزود: در استخراج این سرمایه های ملی و استانی امروز مسئولان ما غافل مانده اند، که میتوان با کمک همین جوانان امروزی به استخراج و افزایش سرمایه در کشور گام برداشت.

آیت الله عاملی گفت: گزارش های خوبی از فعالیت های ارزشمند نمایندگی آستان قدس رضوی استان اردبیل که با مدیریت جهادی این مجموعه ارزشی و جهادی صورت گرفته است شنیده ام که امیدواریم این فعالیت ها مستمر ادامه یابد و شاهد فعالیت های چشمگیر و تاثیرگذاری برای جامعه از سوی نمایندگی آستان قدس رضوی استان اردبیل باشیم.

 

انتهای پیام/ ه

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد