سرویس: استانی
کد خبر: 82605
|
11:28 - 1398/06/26
نسخه چاپی

مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در اردبیل خبر داد؛

یک هزار بسته لوازم التحریر به دانش آموزان محروم اهدا می شود / اعزام 8 هزار 500 نفر مشهد اولی به مشهد مقدس از اردبیل

یک هزار بسته لوازم التحریر به دانش آموزان محروم اهدا می شود / اعزام 8 هزار 500 نفر مشهد اولی به مشهد مقدس از اردبیل
مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی استان اردبیل از توزیع و اهدای یک هزار لوازم التحریر در مناطق محروم به دانش آموزان بی بضاعت در اردبیل خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، کاظم دبیر صبح امروز در دیدار مسئولان خادمیاران رضوی آستان قدس با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در دفتر امام جمعه اردبیل اظهارداشت: یک هزار بسته لوازم التحریر با همکاری خیرین و نمایندگی آستان قدس رضوی استان اردبیل تهیه و به دانش آموزان مناطق محروم اهدا و تا آغاز سال تحصیلی جدید توزیع می شود.

دبیر با اشاره به اینکه تاکنون 210 اتوبوس کاوران زیارتی مشهد اولی به مشهد مقدس اعزام شده است افزود: 8 هزار 500 نفر مشهد اولی از مناطق محروم و روستاهای دور افتاده استان اردبیل شناسایی و به مشهد مقدس اعزام شده است.

وی با بیان اینکه 110 جهیزیه نو عروس نیز در طول این یکسال با شناسایی و همکاری موسسه آبشار عاطفه ها تهیه و توزیع شده است افزود: تمامی جهیزیه های توزیع شده در بین نوعروسان از سوی نمایندگی آستان قدس تهیه و با همکاری موسسه آبشار عاطفه توزیع شده است.

مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی استان اردبیل تصریح کرد: تاکنون بیش از 3 هزار غذای گرم، گوشت 200 گوسفند ذبح شده و 2 هزار و 500 بسته ارزاقی اعم از برنج، نخود و غیره در بین خانواده های بی بضاعت استان توزیع شده است.

دبیر با اشاره به اینکه تاکنون برای 99 نفر از جوانان با ارائه وام بدون درصد اشتغال آفرینی شده است افزود: یک میلیاردو 300 میلیون تومان تاکنون وام بدون درصد اشتغال برای مدجویان پرداخت شده است.

انتهای پیام/ه

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد