سرویس: ایران
کد خبر: 82627
|
12:16 - 1398/06/27
نسخه چاپی

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل:

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به اردبیل سفر می‌کند

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به اردبیل سفر می‌کند
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: «سید عباس صالحی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز چهارشنبه ۲۷ شهریورماه در سفر ۳ روزه به استان اردبیل سفر می کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، سید ناصر اسحاقی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر سه روزه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان اردبیل اظهار داشت: سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور دیدار با اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان و دیدار صمیمی با نام آوران هنر عصر امروز(چهارشنبه) به استان اردبیل سفر می‌کند.

وی افزود: حضور در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان برای ترسیم چشم اندازهای نهاد شورای فرهنگ عمومی، بازدید پروژه‌ها و طرح‌های فرهنگی و هنری،  حضور در نشست کارگروه فرهنگی روستا و عشایر و قشلاقات مغان از دیگر برنامه‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در طول ۳روز حضور در استان اردبیل خواهد بود.

 مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: در طول این سفر، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در جلسه شورای فرهنگ عمومی و شورای اداری استان حضور خواهد داشت.

اسحاقی تصریح کرد: دیدار با هنرمندان پیشکسوت، نشست با اصحاب فرهنگ و هنر اردبیل و شرکت در جلسات فرهنگی و هنری از جمله برنامه‌های این سفر سه روزه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان اردبیل است.

 

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد