سرویس: استانی
کد خبر: 82638
|
14:19 - 1398/06/28
نسخه چاپی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بیله سوار؛

آغاز ده ها عنوان برنامه هفته دفاع مقدس از روز یکشنبه

آغاز ده ها عنوان برنامه هفته دفاع مقدس از روز یکشنبه
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بیله سوار گفت: بیش از ده ها عنوان برنامه هفته دفاع مقدس از روز یکشنبه هفته آینده در شهرستان بیله سوار آغاز می شود.

یوسف اختری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، اظهارداشت: بیش از ده ها عنوان برنامه هفته دفاع مقدس از روز یکشنبه هفته آینده در شهرستان بیله سوار آغاز می شود.

وی بابیان به اینکه هفته دفاع مقدس یادآور ایثارگری و استقامت ملت بزرگ ایران در برابر دشمنان قسم خورده اسلام و ایران اسلامی است افزود: دیروز اگر شهدا و رزمندگان ده اول انقلاب در حفظ این ارزش ها به جبهه های حق علیه باطل رفتند تا در مقابل دشمنان بایستند امروز نسل دوم و سوم انقلاب در مقابل توطئه های دشمنان اسلام در جنگ اقتصادی و نرم خواهند ایستاد.

 

اختری با اشاره به فرمایش امام راحل(ره) مبنی بر اینکه «ما در  جنگ، ابهت دو قدرت شرق و غرب را شکستیم» افزود: امروز ایران اسلامی در  تمامی عرصه‌ها با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و  تکیه بر نیروی ایمان و خودباوری و مقاومت ملت بزرگ ایران شاهد پیشرفت و شکوفایی‌های بزرگی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بیله سوار بیان کرد: هفته دفاع مقدس گنجینه ارزشمند و فرصت بزرگی  است تا گفتمان ایثار و شهادت در جامعه بیان شود.

اختری از برگزاری بیش از ۷۰ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس در شهرستان بیله سوار خبر داد و گفت: دیدار با ائمه جمعه، تکریم خانواده معظم شهدا و جانبازان و عطر افشانی گلزار شهدا، برگزاری میز خدمت، اعزام اکیپ پزشکی  وخدمات درمانی رایگان در مناطق محروم، برگزاری یادواره شهداء و برگزاری محافل انس با قرآن، خاطره‌گویی رزمندگان و سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه، برگزاری مسابقات ورزشی و برگزاری نمایشگاه عکس وکتاب، نمایش فیلم با موضوع دفاع مقدس و... از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان بیله سوار است.

 

انتهای پیام/ ه

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد