کد خبر: 82648
|
16:15 - 1398/06/28
نسخه چاپی

وزیر فرهنگ و ارشاد در اردبیل:

مردم ایران با اتکا به فرهنگ دینی ، بر نقشه‌های شوم دشمنان غالب شده اند

مردم ایران با اتکا به فرهنگ دینی ،  بر نقشه‌های شوم دشمنان غالب شده اند
وزیر فرهنگ و ارشاد در اردبیل گفت: هر یک دسیسه‌ها که برای ایران اتفاق افتاده اگر برای هر دولتی رخ می داد ضربه ویران کننده محسوب می‌شد اما نظام اسلامی و مردم انقلابی با اتکا و اعتقاد ریشه‌ای به فرهنگ دینی ، فرهنگ ملی و فرهنگ انقلابی بر نقشه‌های شوم دشمنان غالب شده اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،سید عباس صالحی ظهر امروز  در نشست شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل اظهار داشت: پیمایش‌های دقیق علمی نشان می‌دهد که اکثریت قریب به اتفاق مردم ایران همچنان اعتقاد ریشه‌دار به فرهنگ دینی داشته و عاشق ( اهل بیت) هستند، آنها عاشق وطن خود و یکپارچگی ملی بوده و به فرهنگ انقلابی همچنان وفادارند.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان در طول سالیان گذشته علیه نظام اسلامی بویژه در سال‌های اخیر افزود: هر یک از این دسیسه‌ها برای هر دولتی ضربه ویران کننده محسوب می‌شد اما نظام اسلامی و مردم انقلابی با اتکا و اعتقاد ریشه‌ای به فرهنگ دینی ، فرهنگ ملی و فرهنگ انقلابی بر نقشه‌های شوم دشمنان غالب شده اند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: استفاده از قابلیت مردمی برای رفع مسائل و مشکلات فرهنگی و تقویت و ارتقای آن بهترین راهکار کاهش آسیب های اجتماعی می باشد.

وی اصلی ترین دارایی ملت ایران را فرهنگ و آموزه های فرهنگ دینی عنوان کردو افزود: انسجام نهادها در حوزه فرهنگی برای صیانت از این دارایی ها ضروری است.

صالحی گفت: توجه کافی به نهاد آموزش و پرورش، حوزه‌های هنری و فرهنگی و استفاده از ظرفیت حوزه‌های علمیه در این راستا ضروری است.

 

 

انتهای پیام/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد