سرویس: اقتصادی
کد خبر: 82655
|
12:33 - 1398/06/30
نسخه چاپی

مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل خبرداد؛

کشف و امحاء بیش از 1500 کیلوگرم گوشت فاسد در اردبیل

کشف و امحاء بیش از 1500 کیلوگرم گوشت فاسد در اردبیل
مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل از کشف ، ضبط و امحاء 1590 کیلوگرم گوشت فاسد و غیر بهداشتی با هماهنگی مراجع قضایی در اردبیل خبر داد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،صادق صالحی پیش از ظهر امروز در جریان امحای گوشت های فاسد ظهار داشت: 1590 کیلوگرم گوشت فاسد و غیر بهداشتی با هماهنگی مراجع قضایی در اردبیل امهاء شد.

وی افزود : این محموله به تعداد 9 رأس لاشه گاوی بدلیل حمل و نگهداری بدون رعایت استاندارد و ضوابط بهداشتی دامپزشکی دچار فساد و گندیدگی شدید و بوی تعفن بود که با حضور به موقع بازرسان بهداشتی دامپزشکی از یکی از سردخانه های استان کشف و معدوم شد.

مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل با تأکید بر اینکه با تهدید کنندگان بهداشت عمومی جامعه به هیچ وجه مماشات نمی کنیم  گفت:کارشناسان و بازرسان بهداشتی دامپزشکی در تمامی نقاط استان حضور دارند و بـا تمـام توان و به صورت تمام وقت در راستای تأمین امنیت غذایی جامعه نسبت به کنترل فرآیند تولید، استحصال و توزیع فراورده های خام دامی اقدام می کند.

وی تصریح کرد: نظارت بهداشتی بر این مراکز محدود به مناسبتها و ایام خاصی نیست و در طول سال به طور مستمر انجام می شود و در تلاش هستیم با ساماندهی اکیپهای بیشتری روند نظارت را توسعه دهیم.

صالحی به رسیدگی سریع به گزارشهای مردمی واصله در خصوص موارد مشکوک اشاره و خاطر نشان کرد: از تک تک شهروندان و مصرف کنندگان به عنوان ناظران و همیاران دامپزشکی انتظار می رود به هنگام خرید گوشت ، مرغ و سایر فراورده های خام دامی به تاریخ تولید ، انقضاء و کد بهداشتی محصول و ممهور بودن گوشت به مهر بهداشتی دامپزشکی توجه کرده و در صورت هرگونه مغایرت مراتب را با شماره تلفن 33394800 گزارش کند.

انتهای پیام/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد