سرویس: جهاد و مقاومت
کد خبر: 82670
|
09:47 - 1398/06/31
نسخه چاپی

امام جمعه اردبیل:

مقام معظم رهبری بهترین الگوی ایستادگی در مقابل ظلم/ دشمن امروز در مقابل اقتدار ایران ذلیل و خاضع است

مقام معظم رهبری بهترین الگوی ایستادگی در مقابل ظلم/ دشمن امروز در مقابل اقتدار ایران ذلیل و خاضع است
امام جمعه اردبیل با قدردانی از رزمندگان اسلام و گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: دشمنان امروز در مقابل ما ذلیل و خاضع است و در منطقه هر روز موجب یک شکستی بزرگ از سوی رزمندگان اسلام را به خود تجربه می کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، آیت الله سید حسن عاملی صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح استان اردبیل در اولین روز از گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهارداشت: دشمنان نظام مقدس جمهوری نقش سپاه را به خوبی در هشت سال دفاع مقدس و دیگر صحنه های حساس لمس کرده‌اند.

وی افزود: بر همین اساس امروز از قدرت ایمان و اقتدار پاسدارن ما واهمه سنگینی دارند بنابر این دست به اقدامات مختلفی می زند تا شاید بتواند خدشه ای به اقتدار سپاه پاسداران جمهوری اسلامی وارد کند.

 
امام جمعه اردبیل بیان کرد: دشمن توطئه اساسی علیه ایران دارد، اما تجربه نشان داده که هر کدام از این توطئه‌ها جمهوری اسلامی را قدرتمند‌تر کرده است و حرکت‌های آن‌ها نتیجه‌ای جز اقتدار و بلند شدن صدای جمهوری اسلامی ایران در جهان نداشته است.
 
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل تصریح کرد: امروز هر کسی در دنیا می‌خواهد در مقابل ظلم ایستادگی کند به مقام معظم رهبری نگاه می‌کند و از ایشان الگو می‌گیرد.

 

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد