سرویس: سبلان ما
کد خبر: 82671
|
10:37 - 1398/06/31
نسخه چاپی

مدیر کل میراث فرهنگی اردبیل:

پس از 9سال، کمپ گردشگری برزند گرمی آماده سرمایه گذاری است

پس از 9سال، کمپ گردشگری برزند گرمی آماده سرمایه گذاری است
مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: بعد از ۹ سال کلنگ زنی زیرساخت‌های لازم در کمپ گردشگری برزند گرمی به بهره برداری رسیده و آماده سرمایه گذاری است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،  نادر فلاحی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بعد از ۹ سال کلنگ زنی زیرساخت‌های لازم در کمپ گردشگری برزند گرمی به بهره برداری رسیده و آماده سرمایه گذاری است.

وی افزود: این محوطه در زمینی به مساحت ۶ هزار متر مربع و در سال ۸۹ کلنگ زنی شده است، اما واگذاری آن برای سرمایه گذاری تاکنون بلاتکلیف مانده بود.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: بیش از ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال برای ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در این منطقه هزینه شده است.

فلاحی با اشاره به وجود ظرفیت‌های بلقوه گردشگری طبیعی در شهرستان گرمی، تصریح کرد: ایجاد نمازخانه، سرویس بهداشتی، آلاچیق، سکوی اقامتی و سالن پذیرایی از عمده اقداماتی است که در این منطقه انجام شده است.

وی افزود: این مجموعه قابلیت جذب ۳ سرمایه گذار در حوزه خدمات گردشگری را دارا می‌باشد که می‌تواند به طور مستقیم برای ۱۰ نفر ایجاد اشتغال نماید.

 

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد