سرویس: شهید
کد خبر: 82674
|
11:27 - 1398/06/31
نسخه چاپی

استاندار اردبیل:

دفاع مقدس به عنوان حماسه‌ای عظیم در طول تاریخ به یادگار خواهد ماند

دفاع مقدس به عنوان حماسه‌ای عظیم در طول تاریخ به یادگار خواهد ماند
استاندار اردبیل در پیامی هفته دفاع مقدس را یادآور پایداری ملت ایران اسلامی و رشادت‌های وصف ناپذیر آنان در مقابله با ابرقدرت ها و شیاطین زمان معرفی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، اکبر بهنام جودر پیامی هفته دفاع مقدس را که در طول تاریخ به یادگار خواهد ماند، گرامی داشت.

متن پیام استاندار اردبیل به شرح زیر است:

سی و یکم شهریور، سالروز آغاز جنگ تحمیلی، یادآور مظلومیت و در عین حال، پایداری ملت بزرگ ایران اسلامی و رشادت‌های وصف ناپذیر ایثارگران قهرمان در مقابله با ابرقدرت ها و شیاطین زمان است که بی تردید به عنوان حماسه‌ای عظیم در طول تاریخ به یادگار خواهد ماند.

در چهل و یکمین سال حیات پربرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انقلاب شکوهمند اسلامی، ضمن شکرگزاری به درگاه پروردگار متعال که همواره عنایات خود را شامل ملت رشید این سرزمین و خادمان نظام اسلامی فرموده است و با گرامی داشت یاد و خاطره هزاران شهید والامقام و گلگون کفنی که با اقتدا به سیره پرافتخار سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدا... الحسین(ع)، در راه دفاع از این مرزوبوم الهی از جان عزیز خویش گذشتند، فرارسیدن هفته دفاع مقدس را به مردم ولایی استان، خصوصا رزمندگان، جانبازان و آزادگان عزیز و خانواده‌های غیور آنان تبریک می‌گوییم.

امید است با توجهات حضرت بقیه ا... الاعظم (ارواحنا فداه) و تحت هدایت‌های داهیانه رهبر جانباز انقلاب، عزت و سربلندی ایران اسلامی، همواره پایا و آحاد مردم و مسئولان در مسیر صیانت از ارزش‌ها و پاسداری از دستاوردهای دفاع مقدس، ثابت قدم باشند.

 

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد