سرویس: سبلان ما
کد خبر: 82685
|
21:37 - 1398/06/31
نسخه چاپی

گزارش تصویری؛

افتتاح نمایشگاه فرهنگی و رزمی عملیات والفجر 8 در اردبیل

افتتاح نمایشگاه فرهنگی و رزمی عملیات والفجر 8 در اردبیل
نمایشگاه فرهنگی و رزمی عملیات والفجر 8 با حضور مسئولان استانی و با سخنرانی رییس مرکز مطالعات راهبردی ناجا محل باغ موزه دفاع مقدس اردبیل افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، شامگاه امروز و در اولین روز از هفته دفاع مقدس نمایشگاه رزمی فرهنگی عملیات والفجر 8 با حضور سردار احمدرضا رادان، رئیس مرکز مطالعات راهبردی نیروی انتظامی در محل باغ موزه اردبیل واقع در مجتمع فرهنگی شورابیل افتتاح شد.

سردار رادان در ابتدای سخنان خود به دستاوردهای دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: پیشرفت‌های بزرگ امروز ایران در عرصه های مختلف را  مدیون جانفشانی و ایثار رزمندگان و شهدای بزرگوار هستیم.

وی با بیان اینکه شیعه غیر از مکتب حسینی و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) چیز دیگری نمی شناسد، گفت:رزمندگان دربند رژیم بعثی با  عمل خود  مکتب اباعبداله الحسین(ع) را با خود همراه ساخته و هیمنه دشمن را در دل دشمن در هم شکستند.

رادان  با بیان اینکه حزب الله لبنان با الگو برداری از انقلاب اسلامی در برابر دشمنان خود مقاومت کرد، اوضاع کشورهای منطقه را یادآور شد و گفت:امروز مقاومت های مردمی در سوریه و عراق و یمن  با اقتباس از انقلاب اسلامی ایران  و وحزب اله لبنان صورت گرفته است.

وی در ادامه سخنان خود به مذاکرات با آمریکا نیز اشاره کرد و گفت:امروز دشمن از بن تا دندان مسلح به حدی از قارت رسیده است که می خواهد با مذاکره روی موشک های ایران  خود را بازیابی کند.

وی از دولت امریکا به عنوان خانه عنکبوت نام برد و گفت: بزرگ جلوه دادن دشمن گناه است چراکه در برابر علم و توانایی ما حقیر است.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی نیروی انتظامی در پایان سخنان خود یاد و خاطره شهدای نوجان اردبیل را گرامی داشت و گفت:هزینه هایی که ملت ایران در 40 سال گذشته متحمل شده تا به عزت  و سربلندی دست یابد نه تنها باعث تقویت استقامت در مردم این سرزمین شده است بلکه بع دشمنان نیز نشان داد که هیمنه آمریکا امروز زیر چتر موشک های ایران است.

سردار جلیل بابازاده قانع فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) نیز در ابتدای این مراسم گفت:  امروز دشمنان اسلام علی رغم شکست های پی در پی ، بازهم خود را به آب و آتش می زنند غافل از اینکه شکست های متوالی آنها ابدی است.

وی در ادامه سخنان خود به تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس در اردبیل پرداخت و گفت: برگزاری یادواره های شهدا، تجلیل از پیشکسوتان ایثار و شهادت در کنار  برگزاری یک هزار و دویست عنوان برنامه از جمله برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در اردبیل .

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد