سرویس: اجتماعی
کد خبر: 82687
|
10:11 - 1398/07/01
نسخه چاپی

همزمان با سراسر کشور صورت گرفت؛

زنگ مهر و مقاومت در مدارس اردبیل طنین‌ انداز شد

زنگ مهر و مقاومت در مدارس اردبیل طنین‌ انداز شد
همزمان با سراسر کشور و در اولین روز ماه مهر، زنگ "مهر و مقاومت" در مدارس استان اردبیل نواخته شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، در اولین روز از مهر ماه 98، زنگ "مهر و مقاومت" همزمان با سراسر کشور در مدرسه دخترانه لاله اردبیل با حضور استاندار اردبیل، مسئولان استانی و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی نواخته شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در حاشیه این مراسم از نواخته شدن زنگ مهر و مقاومت در مدارس سراسر استان خبر داد و گفت : همزمان با سراسر کشور امروز ۲۵۰ هزار دانش‌آموز در استان اردبیل به مدرسه رفته و از برکات وجود ۲۰ هزار مدیر و معلم در مدارس بهره‌مند شدند.

وی افزود: حضور دانش‌آموزان در مدارس، رسالت و مسئولیت سنگین و خطیری را برای نظام تعلیم، تربیت و معلمان ایجاد می‌کند و در راستای رشد نظام تعلیم و تربیت، معلمان با تمام وجود دانش و مهارت خود را در اختیار دانش‌آموزان می‌گذارند.

احمد ناصری در خصوص هدف اصلی آموزش پرورش در خصوص فضای مدارس، گفت: سیاست اساسی و کلیدی آموزش و پروش مدرسه محوری است و تمام تلاش‌ها در راستای ایجاد شور و شوق و نشاط در فضای مدارس است که با مشارکت اولیا و مدیریت مدارس این اهداف محقق خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل تصریح کرد: همزمان با هفته دفاع مقدس برنامه‌های متنوع و مختلف فرهنگی با محوریت دفاع مقدس برای دانش‌آموزان مقاطع مختلف در مدارس و مکان‌های فرهنگی استان برگزار خواهد شد که یقینا برگزاری این برنامه‌ها ارزش‌های دینی و انقلابی را در بین این قشر پررنگ‌تر خواهد کرد.

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد