سرویس: اردبیل
کد خبر: 82709
|
20:26 - 1398/07/03
نسخه چاپی

استاد حوزه و دانشگاه؛

برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس، در واقع دفاع در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان است

 برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس، در واقع دفاع در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان است
استاد حوزه و دانشگاه اردبیل از برگزاری نمایشگاه های دفاع مقدس، به عنوان نوعی دفاع در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان نام برد و گفت: برگزاری نمایشگاه های دفاع مقدس در واقع دفاع از ارزش ها و فرهنگ ناب اسلامی و ایرانی در عرصه جنگ نرم و تهاجم فرهنگی است.

حجت الاسلام مسعود رجب نژاد استاد حوزه و دانشگاه های اردبیل در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، از برگزاری نمایشگاه های دفاع مقدس به عنوان بزرگداشت شعائر الهی نام برد و گفت: برگزاری نمایشگاه های دفاع مقدس در واقع دفاع از ارزش ها و فرهنگ ناب اسلامی و ایرانی در عرصه جنگ نرم و تهاجم فرهنگی است.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به آیات قرآن کریم و روایات رسیده از ائمه معصومین(ع) از انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به عنوان معجزات الهی در عصر حاضر نام برد و گفت: حضور مردم از همه اقشار در جبهه های نبرد حق علیه باطل تنها به دلیل تأثیر خداوند متعال در قلب انسان های پاک نهاد بود.

این استاد حوزه و دانشگاه بزرگداشت شعائر الهی را از برکات تقوای قلب در انسان ها نام برد و گفت: همانگونه که در قصه های قرآنی نیز تأکید شده است، بزرگداشت شعائر الهی، تأثیر معنوی شگرفی را در جامعه برجای می گذارد.

وی هدف از روایت تاریخ و تعذیه خوانی را زنده نگه داشتن مکتب عاشورا در جامعه و دوران نام برد و گفت: برگزاری نمایشگاه های مربوط به دفاع مقدس هم از همین قائده پیروی می کند.

رجب نژاد در ادامه سخنان خود به بیان خاطرانی از دوران حضور خود در دفاع مقدس پرداخت و گفت: امروز ما باید متناسب با نوع جنگ هایی که در پیش داریم دفاع خود را نیز چینش کنیم که در این برهه از زمان و موقعیت، برگزاری نمایشگاه های دفاع مقدس در واقع خود یکی از دژهای دفاعی ما در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان است.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد