سرویس: خلخال
کد خبر: 82730
|
08:40 - 1398/07/06
نسخه چاپی

معاون استاندار اردبیل خبرداد :

تخصیص ۸۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی برای مجموعه گردشگری پل معلق منطقه ازناو

تخصیص ۸۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی برای مجموعه گردشگری پل معلق منطقه ازناو
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: برای مجموعه گردشگری پل معلق منطقه ازناو خلخال ۸۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی یارانه ای از محل منابع اشتغال پایدار روستایی و عشایری به عاملیت بانک توسعه تعاون تصویب شده که آماده عقد قرارداد است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،  ارژنگ عزیزی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل در بازدید از این مجموعه گردشگری گفت: قبل از بازدید نشستی با مدیریت امور شعب بانک توسعه تعاون در محل فرمانداری داشتیم و برای تسریع در فرآیند پرداخت تسهیلات بانکی مصوب این طرح و طرح گردشگری دیگر در محدوده روستای مجره هماهنگی های لازم بعمل آمد. 

مدیر مجموعه گردشگری پل معلق منطقه ازناو  نیز در تشریح جزئیات طرح گفت:  پیش از این مشاوران و مهندسان طراح پل معلق ازناو آن را به طول ۴۵۰ متر طراحی کرده بودند که با تغییرات جدید طول پل به ۵۳۸ متر ارتقا یافته است.

وی با بیان اینکه عملیات ایجاد راه دسترسی از ۲ سمت ورودی پل در ضلع غربی و شرقی کوه ازناو احداث و عملیات اجرایی فنداسیون مهار پل در ضلع شرقی محل اجرای این طرح آغاز شده، گفت: پل معلق منطقه ازناو با عرض ۱.۵ متر و با وزن ۴۵۰ تن به عنوان بزرگترین سازه معلق جهان بدست متخصصان ایرانی ساخته می‌شود.

وی اظهار کرد: برای ساخت این پل از مهارت و تجربه خبره‌ترین مهندسان سازه‌های معلق کشور استفاده شده و همزمان با عملیات اجرایی پل معلق عملیات اجرایی دوچرخه هوایی و زیپ لاین ازناو نیز دنبال می‌شود.

وی گفت: در حال حاضر هیچ مشکلی در تسریع عملیات اجرایی این طرح وجود ندارد، ولی برخی مانع‌تراشی‌ها در مرکز استان مانع از روند اجرایی این پروژه بصورت عادی شده است.

 عزیزی به همراه فرماندار شهرستان خلخال از طرح گردشگری بام خلخال نیز بازید کرد و در جریان پیشرفت کاری و مشکلات این طرح قرار گرفت.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد