سرویس: شهید
کد خبر: 82733
|
11:48 - 1398/07/06
نسخه چاپی

جانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امام علی (ع):

مقاومت رمز پیروزی و تدام انقلاب اسلامی است نه خنده!/ عملیات والفجر 8، دنیا را بهت زده کرد

مقاومت رمز پیروزی و تدام انقلاب اسلامی است نه خنده!/ عملیات والفجر 8، دنیا را بهت زده کرد
جانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امام علی (ع) گفت: در ۸ سال دفاع مقدس رمز پیروزی ما مقاومت و فشل نشدن بود و اکنون نسخه پیروزی و راه تداوم انقلاب نترسیدن و نلرزیدن و پیش دشمن نخندیدن و مقاومت است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، سردار غلامحسین غیب پور صبح امروز در یادواره شهدای عملیات والفجر ۸ و شهدای یگان دریایی لشکر ۳۱ عاشورا استان اردبیل اظهار داشت: تداوم انقلاب اسلامی با مردم است و ماه های اول جنگ بنی صدر معتقد نبود که مردم وارد جنگ شوند و موجب شد قسمت هایی از کشور را از دست دادیم.

وی با اشاره به جنایت های بعثی ها  در 50 روز اول جنگ، افزود:وقتی  آبادان  در محاصره قرار گرفت و ملت ما در اوج مظلومیت به شهادت می‌رسیدند  امام راحل تلنگر زدند که باید حصر آبادان  شکسته شود.

جانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی (ع) با بیان اینکه داعیه این دفاع مقدس جز مکتب نبود، گفت: ۹۰ درصد شهدا از بطن مردم بودند و این نشانگر این است که جنگ تحمیلی را مردم به خوبی اداره کردند.



سردار غیب پرور با بیان اینکه تمامی عملیات ها ما با مطالعه و شناسایی دقیق انجام می شد، ابراز داشت: ۶ ماه جزر و مد اروند در عملیات فاو مطالعه شد و رزمندگان ما در سخت ترین شرایط آموزش می گذارندند، و اینگونه نبود امروز تصمیم بگیریم و فردا عملیات کنیم.

وی با اشاره به اینکه با این عملیات دست عراق از نفت و خلیج فارس کوتاه شد، افزود: در جنگ ‌۷۵ روزه فاو، در حالی که پشتوانه رژیم بعث، بصره بود پشتوانه ما اروند وحشی بود.

وی ابراز داشت: وقتی به دروازه های های بصره رسیدیم و اردبیلی های عزیز ۱۰۷ شهید تقدیم اسلام کردند دنیا متحیر ماند که صدامی می خواست تا سه روزایران را فتح کند امروز حکومتش در خطر است.

جانشین قرارگاه مرکزی امام علی علیه السلام گفت: در ۸ سال دفاع مقدس رمز پیروزی ما مقاومت و فشل نشدن بود و اکنون نسخه پیروزی و راه تداوم انقلاب نترسیدن و نلرزیدن و پیش دشمن نخندیدن و مقاومت است.

سردار غیب پرور با بیان اینکه جبهه مقاومت  امروز مجهز به تکنولوزی های روز دنیا شده است تصریح کرد: اینکه امروز پهپادی ساقط می شود و یمنی ها ذخایر نفتی  سعودی ها را هدف قرار می دهند  عادی نیست و نشانگر آن است که طلوع امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف نزدیک است.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد