سرویس: اجتماعی
کد خبر: 82742
|
13:25 - 1398/07/07
نسخه چاپی

معاون بهداشت و درمان سپاه پاسداران :

ادامه جنگ با یمنی ها سعودی ها را به نابودی می کشاند/حذف نام شهدا تهاجم فرهنگی دشمن است

ادامه جنگ با یمنی ها سعودی ها را به نابودی می کشاند/حذف نام شهدا تهاجم فرهنگی دشمن است
معاون بهداشت و درمان سپاه پاسداران گفت: سعود های که میلیارد ها دلار صرف تجهیزات نظامی و پشتیبانی آمریکا دارند مغلوب ملت مظلوم یمن شدند و اگر جنگ را متوقف نکند متحمل شکست های سخت تر و نابودی خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،سردار احمد عبدالهی پیش از ظهر امروز  در همایش تجلیل از پیشکسوتان بهداری رزمی دفاع مقدس در باغ موزه اردبیل اظهار داشت: اقیانوس مردمی پیاده روی اربعین حسینی با شکوه و عظمت خاص خود موجب وحشت استکبار جهانی شده است.
وی با اشاره به اینکه دشمن با سه استراتژی جنگ نظامی،اقتصادی و نرم در صدد به زانو در اوردن انقلاب است  افزود:در جنگ نطامی و 8 سال دفاع مقدس ملت ایران در مقابل 40 کشور به مدیریت آمریکا و دست نشاندگی صدام با اتکا به درون توانست بر استکبار جهانی چیره شود.

 گفت : در دفاع مقدس علاوه بر توانمندی و خودکفایی در حوزه های دیگر  همچون  بهداشت و درمان ابتکارات ابداعاتی  و داشتیم که در دنیا نظیر نداشت ؛جلوه های ایثار و از خودگذشتگی را به اشکال مختلف در دفاع مقدس و الگوی مقاومت را به دنیا نشان دادیم.البته خسرات هایی هم به دنبال داشت وآن از دست دادن نخبگان و زیرساخت ها ما بود.

وی ابراز داشت:اکنون با خود اتکایی در عرصه نظامی و انتقال تجربیات و تکنولوژی به کشورهای همسایه می بینبم عربستانی که میلیارد ها دلار صرف تجهیزات نظامی و پشتیبانی آمریکا دارد مغلوب یمنی ها شده و اگر جنگ را متوقف نکند متحمل شکست های سخت تری نیز می شود.

وی تصریح کرد:تحریم های اقتصادی آمریکا از اول انقلاب تا کنون ادامه داشته است که علیرغم اینکه مردم در این شرایط تحت فشار قرار گرفته اند دستاورهای شگرفی نیز به دنبال داشته که ازجمله آن خودکفایی در عرصه ها کشاورزی و صنعتی را می توان عنوان کرد؛شعار ما می توانیم در برخی حوزه ها عملی شده  و اگر  مسولانی که نگاه به غرب دارند به این شعار ایمان داشتند وضعیت اینگونه نبود.

سردار عبداللهی ابراز داشت:محصول جنگ اقتصادی بروز اختلاس و احتکار ها است که رئیس جدید قوه قضاییه  با برخورد ها به موقع امید را در درون جامعه تزریق کرده اند.
وی اظهار داشت :بازی برجام باعث 8 سال عقب ماندگی کشور ما شد ؛در مقطع کنونی نیز که رهبری مذاکره با آمریکا را منع کرده بودند ترامپ در حسرت انداختن یک عکس با رئیس جمهور ما ماند؛،امروز با پی بردن استکبار جهانی به قدرت نظام جمهوری اسلامی دیگر جسارت تعرض به ایران را ندارند.
معاون بهداشت،درمان و آموزش پزشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه حذف نام شهدا تهاجم فرهنگی دشمن است گفت:در جنگ فرهنگی رسانه های خارجی  و داخلی هایی بلندگوی دشمن شده اند بذر نا امیدی را در جامعه می پاشند اما با هوشیاری به موقع رهبر انقلاب این جنگ تمام عیار نیز به نفع جبهه حق خواهد بود.

انتهای پیام/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد