سرویس: اجتماعی
کد خبر: 82754
|
11:33 - 1398/07/08
نسخه چاپی

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اردبیل خبر داد:

سربازی اردبیلی مسن ترین سرباز ناجا

سربازی اردبیلی مسن ترین سرباز ناجا
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اردبیل گفت: استوار دوم وظیفه "ایرج ناصری" به عنوان مسن ترین سرباز ناجا مطرح و در فرماندهی انتظامی شهرستان "نمین" در حال گذران دوران خدمت مقدس سربازی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، سرهنگ "کریم نوری" در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دنبال انتخاب استوار دوم وظیفه "ایرج ناصری" به عنوان سرباز ساعی ناجا در سال جاری، سردار "اشتری" فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با ارسال لوح از او تقدیر کرد.

وی افزود: استوار دوم وظیفه "ایرج ناصری" به عنوان مسن ترین سرباز ناجا مطرح و در فرماندهی انتظامی شهرستان "نمین" در حال گذران دوران خدمت مقدس سربازی است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اردبیل تصریح کرد:

در متن لوح تقدیر اهدایی چنین آمده است:

همکار گرامی: سرکار استواردوم وظیفه ایرج ناصری گلللو

خدمت سربازی افتخاری است برای جوانان غیور و متدین ایران اسلامی که همواره با بهره گیری از آموزه های دینی و انقلابی در راه دفاع از استقلال و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مجاهدت می نمایند.

اکنون که با لطف الهی و تلاش مستمر در خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران به عنوان سرباز ساعی سال 1398 ناجا انتخاب شده اید ضمن ابراز خرسندی و تقدیر و تشکر از تلاش های جنابعالی امیدوارم در سالی که به نام "سال رونق تولید" مزین گردیده است با اتکال به خداوند تبارک و تعالی و در ظل توجهات امام عصر(عج) و تحت زعامت مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) همواره موفق وسربلند باشید.

                  فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

                              سرتیپ پاسدار حسین اشتری

 

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد