سرویس: گرمی
کد خبر: 82778
|
12:35 - 1398/07/10
نسخه چاپی

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل:

​بهسازی و آسفالت جاده ها روستایی استان اردبیل در دستور کار است

 ​بهسازی و آسفالت جاده  ها روستایی استان اردبیل در دستور کار است
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت:درقالب طرح ملی ابرار بهسازی و آسفالت راههای روستائی استان در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،علی رحمتی صبح امروز در بازدید از روند اجرائی این طرح در حوزه شهرستان گرمی اظهار داشت:در شهرستان گرمی راه ارتباطی 4 روستا بطول 10 کیلومتر از محل اعتبارات شهرستانی روکش آسفالت انجام خواهد شد.
وی افزود:در قالب "طرح ملی ابرار" بهسازی، شن‌ریزی و آسفالت راه ۱۰ روستا در شهرستان‌های اردبیل،گرمی، بیله سوار، مشکین شهر، خلخال و کوثر به طول ۷۰ کیلومتر درحال اجرا است

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت:با توجه تاکیدات وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری کشور برای اجرای این طرح مهم راهداران دیار سبلان نیز باهمه توان برای محقق شدن اهداف طرح ابرار در میدان عمل آماده اقدام جهادی و انقلابی هستند.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل و نقل استان اردبیل هم چنین در بازدید از راههای روستایی شهرستان اردبیل نیز از انجام روکش آسفالت 4 کیلومتر از راه روستایی 130 خانواری شیخ احمد خبر داد.
 
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل از فرمانداران شهرستانها خواست تا با تخصیص به موقع اعتبارات راهداران را در ارائه خدمات به مردم عزیز بیش از پیش یاری کنند.
 
عضو شورای ترافیک استان اردبیل در بازدید از روند اجرائی طرح ابرار در حوزه شهرستان کوثر نیز گفت: 10 کیلومتر بهسازی و 2 هزار مترمکعب شن ریزی در راه روستاهای الو و النکش این شهرستان درحال انجام است.

انتهای پیام/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد