سرویس: اردبیل
کد خبر: 82782
|
16:13 - 1398/07/10
نسخه چاپی

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل خبر داد؛

اجتماع هیئت های مذهبی اردبیل در مراسم آخر صفر حرم مطهر رضوی / برنامه های آستان قدس با زبان های مختلف به دنیا مخابره شود

اجتماع هیئت های مذهبی اردبیل در مراسم آخر صفر حرم مطهر رضوی / برنامه های آستان قدس با زبان های مختلف به دنیا مخابره شود
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: اجتماع هیئت های مذهبی استان اردبیل در مراسم آخر ماه صفر در همزمان با اجتماع عظیم حسینیان آذری زبان درمشهد مقدس یک موفقیت بزرگی است که همه ساله بصورت باشکوه برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، آیت الله سید حسن عاملی ظهر امروز در دیدار با مدیر تبلیغات اسلامی آستان قدس که باحضور مسئولان نمایندگی آستان قدس استان اردبیل انجام شد، اظهارداشت: اجتماع هیئت های مذهبی استان اردبیل به همراه اجتماع عظیم حسینیان آذری زبان درمشهد مقدس و حرم مطهر رضوی یک موفقیت بزرگی است که همه ساله شاهد برگزلری باشکوه این مراسم حسینی در مشهد مقدس هستیم.

آیت الله عاملی با اشاره به اینکه مداحی مداحان آذری زبان در کنار مداحان فارسی زبان علاوه اینکه شکوه و عظمت این اجتماع را دو چندان می کند موجب همدلی و اتحاد زیر بیرق حرم مطهر امام رضا (ع) می شود افزود: این اجتماع باید با شکوه و عظمت خواصی در بارگاه شمس الشموس حضرت علی بن موسی الرضا (ع) برگزار شود. 
 
وی ضرورت پخش و انعکاس برنامه های تولیت آستان قدس از کانال های هوایی خواستار شد و تصریح کرد: برنامه های آستان قدس باید از چندین زبان عربی، اردو، استانبولی، روسی، اسپانیولی، هندوی بصورت ویژه و همه جانبه برگزار شود چرا که استقبال شایانی از این برنامه ها در کشور ذکر شده انجام می شود. 
 
امام جمعه اردبیل گفت: برنامه های فرهنگی و مذهبی حرم مطهر رضوی ستودنی است و همه میخواهند، این برنامه ها را دنبال کنند افزود: فعالیت های که امروز نمایندگی های آستان قدس در تمامی استان های کشور زیر نظر تولیت آستان قدس انجام می شود قابل تقدیر است. 
 
آیت الله عاملی عملکرد فعالیت های نمایندگی آستان قدس استان اردبیل را بسیار درخشان و قابل تقدیر دانست و افزود: کانون های خادمیاران رضوی نمایندگی آستان قدس استان اردبیل در این مدت کوتاه فعالیت های ارزشمندی را در حوزه های مختلف فرهنگی و خدمت رسانی انجام داده اند.

 

انتهای پیام/چ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد