سرویس: سبلان ما
کد خبر: 82783
|
16:19 - 1398/07/10
نسخه چاپی

مسئول نمایندگی آستان قدس استان اردبیل :

70 طلبه خادمیار رضوی ساماندهی و به مناطق محروم روستایی اعزام می شوند

70 طلبه خادمیار رضوی ساماندهی و به مناطق محروم روستایی اعزام می شوند
مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی استان اردبیل گفت: با همکاری خادمیاران کانون مبلغین و طلاب 70 نفر از این خادمیاران رضوی در قالب مبلغ و طلاب ساماندهی و به مناطق محروم روستایی استان اعزام می شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،کاظم دبیر مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی استان اردبیل بعد از ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل که با حضور مدیر تبلیغات اسلامی تولیت آستان قدس انجام شد، گفت: خوشبختانه آستان قدس در بحث امدادی، فرهنگی، محرومیت زدایی و حوزه های دیگر با مشارکت تمامی کانون های خادمیاران رضوی توانسته است فعالیت های خوبی را در سطح استان انجام دهند. 

دبیر با اشاره به اینکه تاکنون 2 هزار 500 خادمیار رضوی در کانون های مختلف نمایندگی آستان قدس استان اردبیل جذب  وساماندهی شده اند افزود: با همت وتلاش شبانه روزی خادمیاران رضوی نمایندگی آستان قدس استان اردبیل تاکنون به بیش از 30 هزار نفر در مناطق محروم از آغاز فعالیت های خادمیاران رضوی در حوزه های مختلف  خدمات رسانی شده است.
 
وی بیان کرد: بیش از 8 هزار نفر از خانواده های بی بضاعت و محروم روستایی و شهری که تاکنون به مشهد مقدس مشرف نشده بودند شناسایی و در قالب کاوران های مشهد اولی به مشهد مقدس اعزام شده اند. 
 
مسئول نمایندگی آستان قدس استان اردبیل گفت: با همت و تلاش خیرین، خادمیاران رضوی و مسئولان کانون های خادمیاران رضوی 213 دستگاه اتوبوس مشهد اولی به مشهد مقدس اعزام  شده است.

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد