سرویس: سبلان ما
کد خبر: 82784
|
17:32 - 1398/07/10
نسخه چاپی

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور خبرداد:

مقاوم‌سازی ۵۵ هزار واحد مسکونی روستایی در اردبیل/ اعطای وام ارزان قیمت برای احداث مسکن گردشگری

مقاوم‌سازی ۵۵ هزار واحد مسکونی روستایی در اردبیل/ اعطای وام ارزان قیمت برای احداث مسکن گردشگری
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور با بیان اینکه هر شخصی که قصد بهسازی مسکن روستایی خود را دارد می‌تواند از تسهیلات با سود ۴ درصد استفاده کند، گفت:افراد اگر طبقه دوم ساختمان خود را با هدف اجاره به گردشگران بسازد برای آن طبقه هم وام دیگری اختصاص می‌یابد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، علیرضا تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور بعد از ظهر امروز در حاشیه بازدید از روستای عنبران علیا، به طرح بزرگ مسکن مستضعفان اشاره کرد و گفت: طرح بزرگ مسکن برای مستضعفان و مستمندان در سراسر کشور در دستور کار بنیاد مسکن قرار دارد که در تلاش هستیم با حمایت سازمان برنامه و بودجه کشور سهم قابل توجهی به استان اردبیل اختصاص دهیم.

وی افزود: تاکنون ۵۵ هزار واحد مسکونی روستایی در استان اردبیل مقاوم‌سازی شده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور  در ادامه سخنان خود با بیان اینکه برای روستای عنبران علیا ۳ میلیارد تومان هزینه شده است گفت: اهالی این روستا استقبال خوبی از طرح‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کرده اند.

تابش به قدمت روستاهای اردبیل نیز اشاره کرد و گفت: به‌دلیل بازسازی‌هایی که بر طبق فرهنگ و قدمت تاریخی این روستاها انجام شده است از مهاجرت به شهرهای دیگر جلوگیری شده و مهاجرت معکوس از اردبیل در حال انجام است.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه هر شخصی که قصد بهسازی مسکن روستایی خود را دارد می‌تواند از تسهیلات با سود ۴ درصد استفاده کند، گفت: مردم اگر طبقه دوم ساختمان خود را نیز برای اجاره دادن به گردشگران بسازد برای آن طبقه هم وام دیگری اختصاص می‌یابد.

وی تاکید کرد: مقرر شده هر کدام از اهالی که در این روستا اقدام به ساخت دو واحد مسکن روستایی کند یک وام ۱۰ میلیون تومانی بلا عوض هم دریافت کند.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور اذعان داشت: در روستای عنبران علیا ۱۵ خانواده بی‌سرپرست و خود سرپرست وجود دارد که برای بهسازی و مقاوم‌سازی منازل آنان، علاوه بر وام‌های تخصیص یافته عمومی ۲۵ میلیون تومان وام بلا عوض نیز پرداخت شود.
 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد