سرویس: اردبیل
کد خبر: 82787
|
21:27 - 1398/07/10
نسخه چاپی

با حکم‌ دبیر کل حزب جمعیت جوانان انقلاب‌ اسلامی ایران؛

اعضای شورای مرکزی حزب جوانان انقلاب‌ اسلامی اردبیل معارفه شدند

اعضای شورای مرکزی حزب جوانان انقلاب‌ اسلامی اردبیل معارفه شدند
با حکم‌ دبیر کل حزب جمعیت جوانان انقلاب‌ اسلامی ایران ، اعضای شورای مرکزی حزب جوانان انقلاب‌ اسلامی اردبیل معارفه شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، با حکم‌ دبیر کل حزب جمعیت جوانان انقلاب‌ اسلامی ایران ، اعضای شورای مرکزی حزب جوانان انقلاب‌ اسلامی اردبیل معارفه شدند.

 
محمد نوری در این جلسه بااشاره به استفاده از ظرفیت و توان جوانان در مدیریت کلان کشور اظهار کرد: در چهل سال گذشته در هر زمانی که به جوانان اعتماد شده ، جوانان امتحانشان را به خوبی پس داده‌اند و باید در این برهه از  انقلاب اسلامی نیز ، بیش از پیش از ظرفیت ، روحیه و توان جوانان در مدیریت های کلان کشوری استفاده شود.
 
وی افزود : رهبر معظم انقلاب در بیانه گام دوم انقلاب با تاکید بر نقش جوانان در اداره امور مملکت ، جوانان را میدان داران اصلی گام دوم انقلاب دانسته اند.
 
 دبیرکل جمعیت جوانان انقلاب اسلامی تصریح کرد: امروز اصلی‌ترین اولویت برنامه‌ای احزاب باید توجه به بیانه گام دوم انقلاب باشد که یکی از محورهای بیانیه گام دوم نگاه به ظرفیت‌های داخلی به خصوص جوانان است.
 
نوری با بیان اینکه تمامی تلاش جمعیت جوانان انقلاب اسلامی بر این است که در تمامی استان ها از ظرفیت جوانان برای پیشبرد اهداف استفاده شود، گفت: با توجه به اینکه اولین شهید نوجوان ۱۱ساله دوران دفاع مقدس بنام شهید مرحمت بالازاده از استان اردبیل بوده به همین جهت اولین نشست و معارفه شورای حزب در شهرستانها را با شهرستان اردبیل آغاز کردیم تا تداوم بخش آرمان‌های شهدای عزیزمان باشیم.
 
در این جلسه اعضای شورای مرکزی حزب در شهرستان اردبیل ضمن دیدار با دبیرکل جمعیت جوانان انقلاب اسلامی ، مورد معارفه قرار گرفته و احکام‌شان توسط محمد نوری تقدیم‌ شد.
 
سینا بندعلیزاده ، مجید لاهوت ، علی‌محمدیان ، وحید حسینی جهان و عارف حبوبی از اعضای شورای مرکزی حزب جمعیت‌ جوانان اردبیل محسوب میشوند که پیش‌ از این نیز طی حکمی از سوی دبیرکل این حزب پیمان آریاپرور به عنوان دبیر جمعیت جوانان انقلاب اسلامی شهرستان اردبیل منصوب شد.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد