سرویس: سبلان ما
کد خبر: 82805
|
09:17 - 1398/07/13
نسخه چاپی

استاندار اردبیل:

تضمین آرامش و امنیت خانواده ها در سایه حضور نیروی انتظامی است

تضمین آرامش و امنیت خانواده ها در سایه حضور نیروی انتظامی است
استاندار اردبیل آرامش و امنیت خانواده ها را نتیجه حضور مقتدر نیروی انتظامی در جامعه دانست و گفت: نیروی انتظامی همیشه در کنار مردم و حافظ آنها هستند و در استان اردبیل وظایف و مسئولیت های آنها به خوبی ایفا شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، اکبر بهنام جو استاندار اردبیل  صبح امروز در دیدار با فرماندهان و معاونین انتظامی استان اردبیل گفت: امنیتی که نیروی انتظامی در کشور به خصوص استان اردبیل ایجاد کرده است باعث شده است تا خانواده ها با آرامش خوبی زندگی کنند و مدیران با امنیت خاطر به فعالیت‌های اقتصادی و توسعه ای بپردازند.

وی افزود: نیروی انتظامی همیشه در کنار مردم و حافظ آنها هستند و در استان اردبیل وظایف و مسئولیت های آنها به خوبی ایفا شده است.

بهنام جو در ادامه سخنان خود گفت: در جایگاه خودمان مشکلات و نارسایی هایی و جود داردکه اگر با هم حرکت کرده و  به صورت مشترک آنها را پیگیری کنیم این مشکلات نیز حل می‌شود.

بهنام جو به به افزایش آسیب‌های اجتماعی در کشور نیز اشاره کرد و گفت: در این مقطع زمانی باید کار ویژه‌ای انجام دهیم و در کاهش آسیب های اجتماعی اهتمام ویژه داشته باشیم که در نتیجه بتوانیم، آرامش را به خانواده ها هدیهکنیم.

وی با بیان اینکه در بحث آسیب های اجتماعی به موضوع طلاق به صورت ویژه وارد شده‌ایم، خاطرنشان کرد: مجموعه فعالیت‌های حوزه سیاسی و اجتماعی استانداری به این جمع‌بندی رسیده که روی آموزش و مشاوره به صورت ویژه کار شود.

استاندار اردبیل به برخی به بد اخلاقی ها و تخلفاتی برخی از فعالان فضای مجازی اشاره کرد و خواستار برخورد جدی و قانونی با حریم شکنان در این حوزه شد.

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد