کد خبر: 82818
|
12:28 - 1398/07/14
نسخه چاپی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل خبرداد ؛

فعالیت 183 تشکل کارگری در استان اردبیل

فعالیت 183 تشکل کارگری در استان اردبیل
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل از فعالیت بیش از ۱۸۳ تشکل کارگری و کارفرمایی در قالب انجمن‌های صنفی، شوراها اسلامی کار و ... خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،مدیرکل دفتر بازرسی استانداری در نشست با مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل افزود: ظرفیت‌های قانونی در این خصوص بررسی شده و بزودی با تشکیل کمیته‌ای بر اساس قانون کار شکایات موجود در این حوزه به طرق قانونی بررسی می شود.
احمد کنعانپور  گفت: در امر بازرسی به دنبال متهم و یا محکوم کردن افراد نیستیم بلکه هدف مهم ارائه خدمات مطلوب‌تر به عموم شهروندان است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این نشست از فعالیت بیش از ۱۸۳ تشکل کارگری و کارفرمایی در قالب انجمن‌های صنفی، شوراها اسلامی کار و ... خبر داد.
وی تاکید کرد: در بحث اجرای قانون با هیچ فردی تعارف نداریم و با تشکیل کمیته نظارت بر آرای مراجع حل اختلاف مدت زمان رسیدگی و نوع آرای صادره بررسی می‌شود.
قاسم رحیمی گفت: ثبت الکترونیکی دادخواست و شکایت کارگری قدمی مهم برای جلوگیری از بروز هرگونه گلوگاه فساد است.
وی افزود: در شش ماه اول سال جاری بیش از تعداد یک هزار پرونده در هیات‌های تشخیص استان اردبیل بررسی و منجرب به صدور رای شده است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل گفت: تمامی تشریفات قانونی درخصوص تشکیل کمیته بررسی موضوعات و تخلفات دهیاری‌ها به زودی انجام می شود.

 

انتهای پیام/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد