سرویس: سبلان ما
کد خبر: 82828
|
12:37 - 1398/07/15
نسخه چاپی

رئیس کل دادگستری استان اردبیل:

مرزبانی استان اردبیل در حفظ امنیت مرزها موفق عمل کرده است

مرزبانی استان اردبیل در حفظ امنیت مرزها موفق عمل کرده است
رئیس کل دادگستری گفت: کار بسیار حساس و رسالت بسیار خطیری بر عهده مرزبانی گذاشته شده است که خوشبختانه مرزبانی استان در انجام این رسالت خطیر بسیار موفق بوده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،ناصر قاضی عتباتی، پیش از ظهر امروز در  دیدار با فرمانده مرزبانی و انتظامی استان اردبیل اظهار داشت:نقش نیروی انتظامی در برقراری امنیت پایدار در کشور بر هیچکس پوشیده نیست و مسلماً این آرامش و امنیت جز با ایثارگری ها و جانفشانی ها و تلاش شبانه روزی میسر نمی گردد.

وی با اشاره به وضعیت استان از حیث برقراری نظم و امنیت گفت: در سایه همکاری، تعامل و انسجام مجموعه قضایی و انتظامی در انجام امور، الحمدالله شاهد یک وضعیت مطلوب در استان هستیم و تلاش می کینم این همکاری و تعامل در چارچوب قوانین و مقررات در برقراری آرامش و امینت بیشتر برای شهروندان روز به روز افزایش یابد.

رئیس کل دادگستری استان در دیدار با فرماندهی مرزبانی استان نیز با قدردانی از مرزبانی در حراست از مرزها و برقراری امنیت در آن گفت: کار بسیار حساس و رسالت بسیار خطیری بر عهده مرزبانی گذاشته شده است که خوشبختانه مرزبانی استان در انجام این رسالت خطیر بسیار موفق بوده است.

در این دیدار فرمانده انتظامی استان و فرمانده مرزبانی استان از حمایت های قضایی دستگاه قضایی استان از نیرو ی انتظامی در برقراری نظم و امنیت قدردانی  و ابراز امیدواری کردند تداوم و استمرار این حمایت ها موجب آسایش و امنیت بیشتر مردم و رضایتمندی آنان می شود.

 

انتهای پیام/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد