سرویس: سبلان ما
کد خبر: 82842
|
12:20 - 1398/07/17
نسخه چاپی

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان:

معرفی اردبیل در سطح بین المللی جایگاه گردشگری استان را ارتقا داده است

معرفی اردبیل در سطح بین المللی جایگاه گردشگری استان را ارتقا داده است
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گفت: با معرفی گسترده جاذبه ها در سطح ملی و بین الملل نه تنها جایگاه گردشگری استان به عنوان برندی در کشور ارتقا یافته بلکه در سطح بین الملل نیز توانستیم به موفقیت دست یابیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،نادر فلاحی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استان اردبیل از شمال تا جنوب و از غرب تا شرق بیش از 2 هزار جاذبه گردشگری در حوزه های مختلف تاریخی، طبیعی، فرهنگی، مذهبی و غیره دارد که می تواند پاسخگوی تمامی سلایق باشد.

وی افزود: با این وجود بسیاری از این جاذبه ها در گذشته در حد مطلوبی معرفی نشده بود و این موضوع مانعی برای ماندگاری مسافران به ویژه مسافران خارجی بوده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تاکید کرد: با معرفی گسترده جاذبه ها در سطح ملی و بین الملل نه تنها جایگاه گردشگری استان به عنوان برندی در کشور ارتقا یافته بلکه در سطح بین الملل نیز توانستیم به موفقیت دست یابیم.

فلاحی متذکر شد: انتخاب اردبیل به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو در سال 2023 دستاورد معرفی قابلیت استان در سطح بین المللی است.

او با تاکید به اینکه این اقدام می تواند توسعه زیرساخت های گردشگری را تسریع بخشد، ادامه داد: از تمامی نهادهای اجرایی نیز انتظار می رود تا 4 سال آینده جهت تکمیل زیرساخت های اولویت دار که بارها در جلسات و رویدادهای مختلف مورد تاکید قرار گرفته است، اقدام کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان به بازخوانی برنامه های میان مدت و بلند مدت استان در حوزه گردشگری اشاره کرد و گفت: بی شک نیازمندی های ضروری استان در اولویت برنامه ها قرار خواهد گرفت.

فلاحی افزود: با توجه به فرابخشی بودن گردشگری، لازم است تمامی نهادها پای کار بوده و نسبت به تحقق این مهم مشارکت داشته باشند.

 

انتهای پیام/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد