سرویس: استانی
کد خبر: 82845
|
11:13 - 1398/07/18
نسخه چاپی

فرمانده قرارگاه خاتم در اردبیل مطرح کرد؛

۲۵۵پروژه سازندگی در کشور فعال است/احداث و توسعه بیمارستان ،راه آهن،نیروگاه و بزرگراه های اردبیل در دست اقدام است

۲۵۵پروژه سازندگی در کشور فعال است/احداث و توسعه بیمارستان ،راه آهن،نیروگاه و بزرگراه های اردبیل در دست اقدام است
فرمانده قرارگاه خاتم الانبیای کشور گفت:در شرایط کنونی اقتصادی کشور ۲۵۵ پروژه سازندگی و اقتصادی در کشور فعال است و توسعه واحداث نیروگاه سبلان ،راه آهن ،بزرگراه ها و احداث بیمارستان هزار تخت خوابی در استان اردبیل در حال اقدام است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،سعید محمد فرمانده قرارگاه خاتم الانبیای سپاه کشور در مراسم افتتاحیه ۷۲۰ فعالیت محرومیت زدایی بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان اردبیل که با حضور سرلشگر پاسدار حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران در سپاه حضرت عباس(ع)برگزار شد به تشریح فعالیت های قرارگاه خاتم در وضعیت فعلی پرداخت و اظهار داشت: علیرغم تحریم ها و فشارهای اقتصادی بر کشور، ۲۵۵پروژه سازندگی و اقتصادی توسط قرارگاه خاتم در کشور در حال اجرا است که سهم استان اردبیل در این میان ۴ پروژه بزرگ است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۴۹ پروژه سازندگی توسط قرارگاه خاتم در استان اردبیل به بهره برداری رسیده است به پروژه های در دست اقدام قرارگاه در اردبیل اشاره کرد و گفت: توسعه نیروگاه سبلان،زیرسازی راه آهن میانه به اردبیل ، چهارخطه کردن جاده اردبیل به مشکین شهر در کنار بیمارستان هزار تختخوابی اردبیل از جمله پروژه های در دست اقدام قرارگاه خاتم در اردبیل است.

وی به مطالبات مردمی از قرارگاه خاتم الانبیا نیز اشاره کرد و گفت: علاوه بر کارهای انجام گرفته با تزریق اعتبار به سپاه های استانی در امر سازندگی از محل عواید قرارگاه سعی در حل مشکلات مردم داریم.

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیای کشور در ادامه سخنان خود از کمک اعتبار سه هزارمیلیارد ریالی قرارگاه به بسیج سازندگی خبرداد و گفت: اجرای ۱۰۰پروژه بزرگ و کوچک در استان اردبیل همچون احداث۲۵ مسجد،۳حسینیه،۱۰راه روستایی،۷خانه محروم و ۵ سرویس بهداشتی در کنار اعطای بسته های حمایتی به اقشار محروم و کم برخوردار جامعه از جمله این فعالیت ها است.

وی به کمک ها این قرارگاه به استان اردبیل در سالجاری نیز اشاره کرد و گفت: اهدای هزار بسته کمک تحصیلی به دانش آموزان کم برخوردار و مستضعف جامعه،۵۰ جهیزیه به جوانان مناطق محروم و راه اندازی ۲کارگاه خیاطی در اردبیل از جمله هدایای قرارگاه خاتم به مردم استان اردبیل در سالجاری است. 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد