سرویس: سبلان ما
کد خبر: 82851
|
19:55 - 1398/07/18
نسخه چاپی

وزیر صنعت، معدن و تجارت در اردبیل:

کشور در تولید لاستیک خودکفا می شود

کشور در تولید لاستیک خودکفا می شود
وزیر صنعت، معدن و تجارت در جریان بازدید از کارخانه آرتاویل تایر اردبیل گفت: با فعال شدن خطوط توسعه واحدهای لاستیک سازی ، کشور در تولید لاستیک به خودکفایی می رسد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت بعد از ظهر امروز در جریان بازدید از واحدهای صنعتی اردبیل به کارخانه آرتاویل تایر رفت و از نزدیک در جریان فعالیت های این کارخانه مولد و درآمد زا قرارگرفت.

رحمانی در این بازدید گفت: با فعال شدن خطوط توسعه واحدهای لاستیک سازی ، کشور در تولید لاستیک به خودکفایی می رسد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در چهار استان کشور، چهار واحد تولید لاستیک، طرح های توسعه واحدهای خود را اجرا می کنند، گفت: این واحدها از ۱۰ تا ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند که با تکمیل این واحدها، کشور در تولید لاستیک خودکفا می شود.

رحمانی به معادن استان اردبیل نیز اشاره کرد و گفت: رگه های مس در این مطالعات شناسایی شده و باید اقدامات لازم برای استفاده بهینه از این ظرفیت انجام شود.

وی به صنایع سنگین در استان اردبیل نیز اشاره کرد و گفت: راه اندازی واحدهای آرتاویل تایر، کامیون سازی و نئوپان خلخال از جمله واحدهایی هستند که با توسعه آنها شاخص صنعت در استان ارتقا می یابد.

اکبر بهنام جو استاندار اردبیل نیز در این سفر گفت:  فاز دوم  واحد تولیدی آرتاویل تایر در سفر رئیس جمهوری به استان اردبیل  به بهره برداری می رسد.
وی با اشاره به اقدامات انجام گرفته در استان در خصوص راه اندازی واحدها گفت: اردبیل یکی از استان های نوظهور در عرصه صنعت در سال های آینده خواهد بود.
 

کارخانه آرتاویل تایر در حال حاضر ۳۰ درصد از نیاز لاستیک داخل کشور را تامین می کند.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد