سرویس: اردبیل
کد خبر: 82855
|
21:31 - 1398/07/18
نسخه چاپی

وزیر صمت در مشگین شهر؛

کامیون سازی، به موتور محرکه‌ی اقتصاد اردبیل تبدیل می شود/ خریداری سیب مشگین شهر توسط دولت برای شب عید

کامیون سازی، به موتور محرکه‌ی اقتصاد اردبیل  تبدیل می شود/ خریداری سیب مشگین شهر توسط دولت  برای شب عید
وزیر صمت بابیان اینکه کامیون سازی مشگین شهر به موتور محرکه‌ی اقتصاد تبدیل اردبیل می شود به مشکل اخیر باغداران این شهرستان اشاره کرد و گفت: برای رفع مشکل باغداران مشگین ، خرید سیب برای شب عید از جمله برنامه های وزارت صمت در این خصوص است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، رضا رحمانی وزیر صمت عصر امروز با حضور در شهرستان مشگین شهر از کارخانه کامیون سازی این شهرستان بازدید  و از نزدیک در جریان آماده سازی این کارخانه مولد جهت بهره برداری قرار گرفت.

وی در این بازدید از کارخانه کامیون سازی به عنوان  موتور محرکه ی اقتصاد استان اردبیل نام برد و گفت:این واحد سرمایه گذاری سنگین بوده و اشتغالزایی قابل توجهی در حد یک هزار و ۵۰۰ نفر دارد.

رحمانی  به ظرفیت این کارخانه اشاره کرد و گفت: ظرفیت این واحد تولید سه هزار کامیون در نظر گرفته شده و واحدهای تولید قطعات از جمله زیرمجموعه های این کارخانه است.
رحمانی در پاسخ به سوالی مبنی بر تعیین تکلیف وضعیت محصول سیب باغداران مشگین شهر گفت: کشور عراق در این فصل خرید سیب را ممنوع کرده و مشکلی از جانب وزارت صنعت در این خصوص وجود ندارد.

وی ادامه داد: برای رفع مشکل باغداران مشگین تمهیداتی اندیشیده شده که خرید سیب برای شب عید از این شهرستان از جمله برنامه های وزارت صمت است.

وی افزود:ایجاد مراکز سورتینگ، بسته بندی و صنایع تبدیلی در این خصوص ضروری و مورد پیگیری می باشد.

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد