سرویس: سبلان ما
کد خبر: 82863
|
11:17 - 1398/07/20
نسخه چاپی

مسئول کمیته حمل و نقل ستاد اربعین حسینی استان اردبیل خبرداد؛

​جابجائی 6 هزار زائر اربعین حسینی استان اردبیل

 ​جابجائی 6 هزار زائر اربعین حسینی استان اردبیل
مسئول کمیته حمل و نقل ستاد اربعین حسینی استان اردبیل از جابجائی 6 هزارنفر زائر اربعین به مرزهای خروجی کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،علی رحمتی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال 400 دستگاه اتوبوس به زائران اردبیلی در مرزهای چهارگانه خدمات ارائه و تاکنون  6 هزار زائر اربعین به مرزهای خروجی کشور جایه جا شده اند.
 

وی افزود: امسال هیچ گونه افزایشی در کرایه اتوبوس ها نداریم و اگر زائران عزیز اربعین حسینی تخلفی را مشاهده کردند می توانند شکایات خود را جهت بررسی به سامانه 141 راهداری اطلاع دهند.

مسئول کمیته حمل و نقل ستاد اربعین حسینی استان اردبیل انجام کلیه تمهیدات لازم جهت بازگشت زائران اربعین حسینی را خاطرنشان کرد و گفت:هم چون سال های گذشته باهدف هماهنگی برای بازگشت آسان عاشقان امام حسین علیه السلام از این سفر معنوی دفتر نمایندگی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل در مرز مهران مستقر شده و همکاران حوزه معاونت حمل ونقل آماده ارائه خدمات به زائران استان اردبیل هستند.

وی مرز خروجی برای زائران اتباع خارجی را مرزهای چذابه و شلمچه عنوان کرد و افزود:  8 گیت جهت ارائه خدمات گذر مرزی در پایانه مرزی بیله سوار فعال است.
 
رحمتی تصریح کرد:تاکنون 3 هزار نفر زائر اتباع خارجی از کشورهای گرجستان،روسیه،جمهوری آذربایجان و حوزه قفقاز از طریق پایانه مرزی بیله سوار مغان وارد کشور عزیزمان شده و مورد استقبال و پذیرائی قرار گرفته اند.
 
 
مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل آغاز اجرای طرح ویژه ارائه خدمات راهداری به زائران اربعین حسینی از 10 مهرماه را یادآور شد و گفت:درقالب این طرح که تا 3 آبان ماه نیز ادامه خواهد داشت نظارت مستمر و ویژه ای بر عملکرد شرکت های حمل و نقل مسافری،نمازخانه ها و مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی انجام می شود.
 
رحمتی اذعان داشت:باتوجه به اوج بازگشت زائران و عاشقان امام حسین علیه السلام پیش فروش بلیط و دایر کردن سرویس های دربستی به غیر از مرزهای چهارگانه از 24 الی 29 مهرماه ممنوع است.
 
 
دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل و نقل استان اردبیل با بیان اینکه 75 درصد ناوگان اتوبوسی استان در مرزهای خروجی به زائران اردبیلی خدمات ارائه خواهند کرد از مردم خواست در مدت یاد شده ضمن مدیریت سفرهای خود به شهرهای دیگر،از سایر وسائط نقلیه از جمله سواری های کرایه ای بین شهری و مینی بوس استفاده کنند.

 

انتهای پیام/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد