سرویس: مذهبی
کد خبر: 82877
|
12:39 - 1398/07/22
نسخه چاپی

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل خبر داد؛

پذیرایی از مسافران و گردشگران مذهبی در استان اردبیل

پذیرایی از مسافران و گردشگران مذهبی در استان اردبیل
مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: همزمان با ایام اربعین حسینی آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران مذهبی در سطح استان اردبیل هستیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، نادر فلاحی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با ایام اربعین حسینی آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران مذهبی در سطح استان اردبیل هستیم.

وی افزود: همه سالانه و همزمان با ایام اربعین سالار شهیدان استان اردبیل نیز شاهد حضور گردشگران مذهبی و مسافران متعددی در سطح استان اردبیل می باشد که این خود ظرفیتی برای معرفی هرچه بهتر جاذبه های استان اردبیل است.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: همچنین با هماهنگی های انجام گرفته بین دستگاه های مرتبط در سطح استان و همچنین بازرسی های مداوم از واحدهای اقامتی و مجموعه های پذیرایی و گردشگری سطح کیفی خدمات ارایه شده به مسافران و گردشگران ارتقاء یافته است.

فلاحی با اشاره به ظرفیت استان اردبیل در حوزه گردشگری مذهبی، تصریح کرد: سعی ما معرفی هرچه بهتر جاذبه های متعدد گردشگری در سطح استان است که تاکنون فعالیت های زیادی در این حوزه انجام شده است.

 

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد