سرویس: اردبیل
کد خبر: 82882
|
08:43 - 1398/07/23
نسخه چاپی

معاون آموزشی جهاددانشگاهی؛

اختصاص ۴۰درصد طرح ملی مشاغل خانگی به زنان سرپرست خانوار

اختصاص ۴۰درصد طرح ملی مشاغل خانگی به زنان سرپرست خانوار
معاون آموزشی جهاددانشگاهی و رئیس سازمان تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان گفت: جهاددانشگاهی اردبیل با اجرای طرح‌های توانمندسازی، دو هزار و صد و دو نفر را ساماندهی و وارد چرخه بازار و اشتغال خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، محمدصادق بیجندی در دیدار با مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استان اردبیل با بیان این  جهاددانشگاهی اردبیل با اجرای طرح‌های توانمندسازی، دو هزار و صد و دو نفر را ساماندهی و وارد چرخه بازار و اشتغال خواهد کرد،افزود: اولویت اصلی در طرح ملی "توسعه مشاغل خانگی" شبکه سازی و تیم سازی و همچنین شناسایی بازار فروش برای عرضه محصولات و ارائه خدمات است.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی و رئیس سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان با اشاره به اینکه در طرح‌های توانمندسازی افراد، وابسته به تسهیلات و چرخه حمایتی نمی‌شوند، اضافه کرد:در حال حاضر فروشگاه‌هایی در حال راه‌اندازی است تا افراد توانمند بتوانند محصولات خود را به راحتی به بازار عرضه کند.

بیجندی یکی از مشکلات محصولات خانگی را برند‌سازی عنوان و خاطرنشان کرد: طرح توسعه مشاغل خانگی بستر خوبی برای توسعه روند اقتصادی استان‌ها فراهم خواهد کرد.

وی با بیان اینکه برای جهاددانشگاهی افتخار است تا بتواند در کشور نقش آفرینی کند، یادآور شد: در این طرح هدف تنها ایجاد شغل نیست بلکه توانمندسازی برای رسیدن به اشتغال پایدار است.

بیجندی با قدردانی از اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل، از اختصاص ۴۰درصد از سهمیه ۲هزار نفری استان اردبیل در طرح ملی مشاغل خانگی به حوزه زنان بویژه زنان سرپرست خانوار خبر داد و از جهاددانشگاهی اردبیل خواست تمام تلاش خود را برای تحقق اهداف طرح به کار گیرد.

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد