سرویس: اردبیل
کد خبر: 82884
|
09:45 - 1398/07/23
نسخه چاپی

معاون عمرانى استاندار اردبيل خبرداد:

احداث٤٠٠ واحد مسكونى در اردبیل/ اجرای پروژه های بازآفرینی شهری نیازمند حمایت همه دستگاه ها است

احداث٤٠٠ واحد مسكونى در اردبیل/ اجرای پروژه های بازآفرینی شهری نیازمند حمایت همه دستگاه ها است
معاون عمرانى استاندار اردبيل حمایت همه دستگاهها از اجرای پروژه های بازآفرینی شهری را ضروری دانست و گفت: براى رونق دادن به ساخت و ساز در بخش مسكن، احداث ٤٠٠ واحد مسكونى در حال پیگیری است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، مسعود امامی يگانه معاون عمرانى استاندار اردبيل صبح امروز در جمع خبرنگاران به نتایج  نشست هیات مدیره ستاد بازآفرینی شهری اشاره کرد و گفت: با توجه به وضعیت تراکم بافت شهری در برخی از مناطق شهرهای استان بویژه در اردبیل لازم است همه دستگاهها از جمله شهرداریها توجه ویژه ای به طرح های بازآفرينى شهرى کنند.

وی در ادامه سخنان خود به اختصاص اعتبار براى طرح های مطالعاتی و اجرای پروژه هاى بازآفرينى،اشاره کرد و گفت: تخصيص اعتبارات تبصره ١٨ به منظور تکمیل پروژه هاى باز آفرينى شهرى،تخصيص قير رايگان براى محلات با توجه به شرايط جوى و فصل كارى محدود در استان از جمله کارهای انجام گرفته در راستای طرح های بازآفرینی شهری است.

امامی يگانه به تشریح وضعیت ساخت و ساز مسکن در استان اردبیل نیز پرداخت و گفت: ساخت ٤٠٠ واحد مسكونى براى رونق ساخت و ساز  در بخش مسكن و تامین نیاز متقاضیان که در مرحله آگهى براى انتخاب پيمانكار مى باشد، در حال پیگیری است.

وی با بيان اينكه باز آفرينى شهرى يكى از دغدغه هاى اصلی دولت است، گفت:  اولويت اول و سياست اصلى وزارت راه و شهرسازى توليد و رونق مسكن است که در اين خصوص قرارداد تخصيص تسهيلات كم بهره براى خانه اولى ها بين وزارت راه و شهرسازى و بانك مسكن در حال انجام است.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد