سرویس: اردبیل
کد خبر: 82891
|
08:49 - 1398/07/24
نسخه چاپی

‌استاندار اردبیل خبرداد:

اردبیل از تسهیلات ویژه بانکی برخوردار می شود/ دارالارشاد، پایلوت برنامه کاهش آسیب های اجتماعی کشور می شود

اردبیل از تسهیلات ویژه بانکی برخوردار می شود/ دارالارشاد، پایلوت برنامه کاهش آسیب های اجتماعی کشور می شود
استاندار اردبیل به ظرفیت هایی استان اشاره کرد و با بیان اینکه اردبیل جزو ۹ استان برخوردار از تسهیلات ویژه بانکی می شود گفت: تلاش می کنیم برنامه های مدون کاهش آسیب های اجتماعی کشور به عنوان پایلوت در اردبیل اجرا شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، اکبر بهنام جو استاندار اردبیل صبح امروز در جمع خبرنگاران به نتایج دیدار خود با معاونین هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای و اجتماعی  وزارت کشور اشاره کرد و گفت: با پیگیری های انجام یافته و بعد از ارایه مستندات، موضوع تصویب برخورداری استان اردبیل از تسهیلات معادل استان های دیگر در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: اگر این موضوع عملی شود تسهیلات بانکی از محل صندوق توسعه ملی برای سرمایه گذاران با تخفیفات ویژه و مزایای خاص انجام می گیرد.

استاندار اردبیل گفت: همچنین در خصوص اتصال ریلی جمهوری آذربایجان به شمال استان صحبت شد و امادگی کامل از سوی معاون وزیر در این زمینه اعلام شد و امیدوارم در کارگروهی که تشکیل می شود نظر مثبت خودشان را در مرکز ارایه دهند.

وی به برنامه های کاهش آسیب های اجتماعی نیز اشاره کرد و گفت: تلاش می کنیم این معاونت برنامه هایی را برای کاهش آسیب های اجتماعی در استان اردبیل به عنوان پایلوت در سطح کشور اجرایی کند.

استاندار اردبیل گفت: در ماه های اخیر اقداماتی در راستی احصا آمارها در زمینه آسیب های مختلف اجتماعی انجام گرفته و به صورت هفتگی جلسات هم اندیشی در این خصوص برگزار می شود.

بهنام جو گفت: تمامی دستگاه های اجرایی در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی در استان همفکری کرده و مشارکت می کنند.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد